Terug naar overzicht
normaal links dacht ik. Na de trouw zou het rechts zijn. Maar eigenlijk zijn dit kleine details waar niemand over gaat vallen hoor. groetjes, Carolina
Ik denk ook rechts... Je bent de rechterhand van je partner...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik vermoed dat het naar de aloude traditie is dat de man links van de vrouw loopt.Dit is bij traditionele (volks)dansen ook zo...
Ja het zijn maar details natuurlijk... daar gaat niemand over vallen! Misschien begin ik gewoon wat te stressen. :DGroetjes Sara08/08/'09
de familie van de bruid zit links, dus traditioneel loopt ze bij binnenkomen aan zijn linkerzijde, bij het buitengaan is dit dan de rechterzijde
Beste Sara,Ibe heeft het juist hoor. Bij het binnengaan, loop jij aan de linkeram van je vader/of bruidegom en bij het buitenkomen aan de rechterarm. Als je wil kan ik je de volgorde van de hele bruidsstoet per mail verzenden. Zeg maar op welk adres ik dat best kan doen.Groetjes
Ik ben links van hem binnengegaan & recht buitengekomen, gewoon uit onszelf.Niet echt aan gedacht, alles was héél informeel bij ons geen stijf gedoe.
Hoi Tami,wil je dze volgorde ook naar mij mailen?Alvast bedankt!tomsara010809@gmail.com
De deken zei me donderdag dat volgens de etiquette de vrouw voor hethuwelijk voorrang heeft en dus rechts binnenkomt en zit. Na het huwelijk is het omgekeerd en ga je links buiten.
@ Tami: mijn e-mail is: s_meesters@ hotmail.comDank je wel al!
Graag zou ik ook de volgorde kennen, ik trouw is vrijdag as om 11u30 en ik hoor steeds verschillende meningenmarc.hutse@hotmail.com
Wie kan er mij de volgorde van binnenkomst in de kerk zeggen? Ook wie aan welke zijde loopt.... Ik trouw deze week daarmee en ik hoor verschillende versies. Dank u wel