Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Totale ommezwaai

19-9-2005 8:24:19
Hey,

Een tijdje geleden vroeg ik jullie hulp in mijn zoektocht naar een zaal, nadat onze zaal afgesprongen was.

Ondertussen hebben mijn vriend en ik alles nog eens doorgepraat en hebben we besloten ons huwelijksfeest helemaal anders aan te pakken.

Normaal gezien wilden wij allebei een toffe, grote fuif, maar met dat hele gedoe rond die zaal zagen we dat niet meer zitten. We moeten alles zelf betalen, en alle andere zalen joegen ons budget in het rood.

Nu zouden we met een hele kleine groep (40 ipv 300 man) 's avonds iets eten, bowlen en dan in de bowling wat muziek draaien.

Die groep bestaat uit de meest nabije familie en onze beste vrienden.

Maar nu ben ik bang dat de rest van de familie het ons kwadelijk zullen nemen. En zal zo'n kleine groep wel willen dansen?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 543

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik19-9-2005 9:45:55

Wie kan je garanderen dat die 300 man gaat dansen ;-)
Je moet naar niemand kijken...het is JULLIE dag en van niemand anders!!!

Dimi

Leen
26-8-2006
 Meld misbruik19-9-2005 11:14:40

hey,

ik versta je bezorgheid.
Een vriendin van mij moest ook alles zelf betalen en zij wouden het ook zo goedkoop mogelijk houden en toch fun!!
Daarom heeft zij gekeken om in een serre een BBQ te doen, niet zo duur, originele setting en ze hadden een stukje afgebakend met houten planken wat de dansvloer werd!!
Was zeer origineel en low - budget.

Misschien kan je zoiets doen en dan wel meer mensen vragen?

groetjes,

Leen

nele
20-5-2006
 Meld misbruik19-9-2005 11:36:41

hey lieve,

mijn vriendin trouwde 2 jaar geleden, en er waren ongeveer 50 mensen aanwezig, maar ik moet zeggen, het was superplezant en genoeg volk op de dansvloer hoor, bijna heel de zaal weliswaar. Dus ik zou het daar niet om laten, zelf zijn wij ook op zoek naar een formule waarbij we iedereen tevreden houden en toch niet te veel geld moeten uitgeven, niet gemakkelijk, want iedereen verwacht dat ze zullen komen naar het avondfeest.

veel succes

nele

Elke
8-7-2006
 Meld misbruik19-9-2005 17:26:59

Hey,

ik snap je bezorgdheid. Ik moet ook alles zelf betalen maar mijn vriend zijn familie betaald zijn deel, ik wil het ook klein eenvoudig leuk en goedkoop. Maar zijn ouders willen ook meer volk bij het eten en zo. Er zullen bij ons ook nog veel gesprekken moeten gebeuren want je wil iedereen tevreden houden maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat het jullie dag is dus moet het fun zijn voor jullie hè!

groetjes

Elke 8/07/2006

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik21-9-2005 16:39:54

tja wij waren er al helemaal uit dat we omwille van ons budget ook een klein feest gingen doen maw met ouders breors en zueen en grootouders eten en daarna een dansfeest met dessertbuffet. toen we dat tegen onze ouders gingen vertellen , zaegn die dat niet zo zitten want inde familie werd altijd al een groot feest gegeven, dus wij ook, aangezien wij dat niet konden betalen hebben ze hier een handje in geholpen... en hebbenw e toch een groter feest gedaan
sandy

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-9-2005 8:20:34

Hey Sandy,

Tja, jammer genoeg zijn mijn ouders niet zo inschikkelijk. Maar inderdaad, het is onze dag, en wie niet accoord is, heeft pech. En wij maken er gewoon iets leuks van.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...