Terug naar overzicht
Wie kan je garanderen dat die 300 man gaat dansen ;-)Je moet naar niemand kijken...het is JULLIE dag en van niemand anders!!!Dimi
hey,ik versta je bezorgheid.Een vriendin van mij moest ook alles zelf betalen en zij wouden het ook zo goedkoop mogelijk houden en toch fun!!Daarom heeft zij gekeken om in een serre een BBQ te doen, niet zo duur, originele setting en ze hadden een stukje afgebakend met houten planken wat de dansvloer werd!!Was zeer origineel en low - budget.Misschien kan je zoiets doen en dan wel meer mensen vragen?groetjes,Leen
hey lieve,mijn vriendin trouwde 2 jaar geleden, en er waren ongeveer 50 mensen aanwezig, maar ik moet zeggen, het was superplezant en genoeg volk op de dansvloer hoor, bijna heel de zaal weliswaar. Dus ik zou het daar niet om laten, zelf zijn wij ook op zoek naar een formule waarbij we iedereen tevreden houden en toch niet te veel geld moeten uitgeven, niet gemakkelijk, want iedereen verwacht dat ze zullen komen naar het avondfeest.veel succesnele
Hey,ik snap je bezorgdheid. Ik moet ook alles zelf betalen maar mijn vriend zijn familie betaald zijn deel, ik wil het ook klein eenvoudig leuk en goedkoop. Maar zijn ouders willen ook meer volk bij het eten en zo. Er zullen bij ons ook nog veel gesprekken moeten gebeuren want je wil iedereen tevreden houden maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat het jullie dag is dus moet het fun zijn voor jullie hè!groetjesElke 8/07/2006
tja wij waren er al helemaal uit dat we omwille van ons budget ook een klein feest gingen doen maw met ouders breors en zueen en grootouders eten en daarna een dansfeest met dessertbuffet. toen we dat tegen onze ouders gingen vertellen , zaegn die dat niet zo zitten want inde familie werd altijd al een groot feest gegeven, dus wij ook, aangezien wij dat niet konden betalen hebben ze hier een handje in geholpen... en hebbenw e toch een groter feest gedaansandy
Hey Sandy,Tja, jammer genoeg zijn mijn ouders niet zo inschikkelijk. Maar inderdaad, het is onze dag, en wie niet accoord is, heeft pech. En wij maken er gewoon iets leuks van.Groetjes,Lieve