Terug naar overzicht
hey anne-sophie,Ik wil ook dat de suite verloopt zoals jij beschrijft; alle mannen met hetzelfde kostuum en de vrouwen met een hoed. Ik heb dit al eens laten vallen aan de familie maar er kwam niet zoveel reactie op. Mijn ouders reageren enthousiast. Het is jouw bruiloft dus ik vind dat anderen respect moeten hebben voor jouw keuze. En voor de kostuums het komt toch veel goedkoper uit dat iedereen hetzelfde kostuum huurt in plaats dat de mannen een kostuum moeten gaan kopen. Bij labaere in zottegem heb je al voor 65 euro een kostuum. Ik vind het eerlijk gezegd geen zicht als iedereen een ander kostuum aanheeft, blauw, zwart, gestreept,... door elkaar.Ik hoop dat ze je mening respecteren het is jouw dag. Laat eens weten hoe het gegaan is...vele groetjes evi
Wij hebben de familie gewoon gezegd dat ze mogen kiezen wat ze willen aandoen (hoewel ik ook graag zou hebben dat ze allemaal hetzelfde gekleed gaan) en ze zeiden uit eigen beweging dat ze voor dezelfde kleur gingen gaan als de bruidegom. Ik heb er nochtans nooit iets van vermeld.
Bij mij het zelfde! Mijn ouders zijn ook heel enthousiast maar mijn schoonouders hoe blij dat ze ook zijn, hebben geen zin in tralala... Enfin ik heb toch laten weten dat iedereen in avondkledij ging komen en sommige met een hoed. Ik denk uiteindelijk dat ze het gaan doen om zich niet verlegen te voelen tegenover de anderen maar ja, tis beter dan niks! Ze hebben blijkbaar zoveel moeite gedaan voor hun dochter dan ze geen zin meer hebben om zoveel te doen voor hun zoon?? Spijtig... We trouwen maar één keer maar voor sommige is dat niet zo belangrijk!! Tis misschien hun zoon, maar ik ben ook iemand's dochter en voor mij is dat dus belangrijk dat alles perfect is en dat iedereen der prachtig uitziet. Ik heb 4 bruidsmeisjes maar ze hebben zo'n verschillende smaak dat ik ze uiteindelijk zelf heb laten kiezen voor hun kledij! Ik ben benieuwd wat het gaat geven... aiai... Veel succes nog!
Het probleem hierbij is dat het niet MIJN DAG is, maar ONZE DAG en mijn vriend zou het liefst zijn kostuum van alle dag aandoen en gewoon de kerk binnenstappen zonder tralala ... we hebben nooit geen meningsverschillen en nu opeens als dit ter sprake komt, dan komen we niet overeen. Ik vind juist dat het een mijlpaal in je leven is en dat je de dagelijkse sleur van 't leven eens moet doorbreken (en dan zeker niet je dagdagelijkse kleren aandoen!) en er een prachtig feest van moet maken. Ik hoop dat alles goed komt, ik hou jullie op de hoogte.
Wel als je het hem zo goed uitlegt als je het met ons doet dan zal hij het wel begrijpen. Ik kan u wel één zaak zeggen, ook al is het een speciale dag voor allebei, mannen zien het helemaal anders als wij. Voor hun hoeft het allemaal niet zo feestelijk en groot te zijn. Om u een voorbeeld te geven, de decoraties van de zaal koop ik met een vriendin en hij zit er totaal niet mee in. Dat zijn details waarbij hij zich liever niet bezig houdt. Maar ja dan nog, op die dag moeten ze moeite doen! Mijn vriend heeft bv aanvaard om danslessen te gaan volgen omdat ik dat belangrijk vind en wees zeker dat hij dat haat, dus kan het goed zijn dat uw vriend ook toegeeft! Gewoon blijven vragen.... ;-). Veel succes!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be