Terug naar overzicht
Hallo Mandy,ik wil je dit per mail laten toekomen als je wil, indien je hier even je mailadres kan achterlaten. Groetjes
Tami, Als het gelukt is heb ik je normaal een mailtje gestuurd zodat je mijn emailadres hebt... (Had het nog van iets anders dat je gemaild hebt)Groetjes en alvast bedankt !!!
Hey,Heb je reeds wat je nodig hebt, of kan je nog hulp gebruiken?groetjes,Milena
Hey medebruidjes in spe!Ik zit eigenlijk ook met hetzelfde probleem, zou er ook wat info naar mij kunnen gestuurd worden aub? Alleszins bedankt, ons.huwelijk@hotmail.com
Indien er iemand zo vriendelijk wil zijn om dit ook aan mij te sturen? Ik kan ooktotaal niet met excel werken en de zaal vraagt me zo'n lijstje. veroniquemoeys@hotmail.comDikke merci,Veronique
Hallo iedereen,Je kan je adressen in een word document steken, door een gewoon word blad te veranderen naar een etiketten-blad. Zo heb ik het gedaan en ik zal die dan ook afprinten op etiketten voor de uitnodigingen. Momenteel zijn ze uitgeprint op een gewoon blad en in volgorde wie er komt naar de eerste receptie en avondfeest (zoals de suite), en wie er komt naar de eerste receptie en dan wie er komt naar het avondfeest, zo kan ik ook makkelijk tellen hoeveel volk er wanneer komt. Wie een voorbeeld wil kan mij mailen op joke.bruyneel@telenet.be!!Groetjes