Terug naar overzicht
hallo kitty, De zaal, het gemeentenhuis en of kerk kan je best van zodra je de datum weet vastleggen want dat is het ergte. Het eten enzo dat komt pas laten.xxx
hey,wij trouwen 29 mei en ons feestzaal hebbe we toch al vastgelegd hoor :-)groetjes
Proficiat met jullie verloving!Wij trouwen 10 april 2010!En zijn verloofd van 11 April dit jaar, de week nadien zijn we direct beginnen kijken voor een feestzaal. Vanaf dat de feestzaal definitief was hebben we ons gericht op het gemeentehuis!Dit ligt al allemaal vast bij ons, Feestzaal, gemeentehuis (datum gereserveerd), kerk (datum gereserveerd), fotograaf, DJGroetjes en veel succes met de voorbereidingen!
Wij trouwen ook op 29 mei 2010 & onze feestzaal ligt ook al vast, van eind januari al. Veel succes met de zoektocht naar de juiste zaal! ;)
wij trouwen ook 29 mei en onze zaal ligt vast van maart, en toen was er ook al veel volgeboekt, succes met de zoektocht
wij beslisten eind juni om 3 september 2010 te trouwen. ik belde voor de narigheid rond voor wat zalen. blijkbaar niets te vroeg want er was al veel volzet. dus ik zou er niet te lang mee wachten. ook de kerk is al geregeld.grts
Als je op een zaterdag wil trouwen moet je toch al een zaal beginnen zoeken, als je op een vrijdag trouwt of een andere dag vd week heb je nog wel wa meer tijd!
Nu! :-)Wij trouwen 15 mei en hebben al de feestzaal, gemeente, kerk, fotograaf en dj maar die 1e drie zijn het belangrijksteMei is nogal een populaire trouwmaand dus hoe vroeger je zoekt hoe beterMaar beslis ook niet te snel want je trouwt tenslotte maar 1 keer :-)succes!sofie
mei is zeer populair, zeker niet lang mee wachten, wij zijn dit jaar op 16 Mei 2009 getrouwd en alleen al in inze gemeente waren er 4trouwers voor die dag.
Wij trouwen in juli 2010 en bij ons ligt ook al de zaal, de dj, de fotograaf en de videograaf vast. Nu zijn we er bijna aan uit welk vervoer en welke ceremoniemeester we zouden nemen. Kleine voetnoot: onze zaal ligt al een klein jaar vast en nog hebben we onze datum moeten verleggen omdat we per se die zaal wilden: DRINGEND BEGINNEN ZOEKEN DUS! (toch zeker als je op een zaterdag wil trouwen!!!)Els
Direct beginnen zoeken, wij trouwen 22 mei 2010 en onze zaal ligt vast van februari, ook de fotograaf zou ik al gaan zoeken (onze fotograaf was de week voor ons al bezet in maart...) Veel plezier met de voorbereidingen!! Grtjs
Inderdaad, zo snel mogelijk beginnen zoeken naar jullie droomzaal.. wij zijn verloofd van in februari en trouwen volgend jaar in mei.. en niet overal konden we nog een data naar keuze vastleggen..Veel plezier en geniet van de voorbereidingen!!Groetjes,Bren.Ps Karin, wij trouwen ook op 22 mei 2010.. Waar trouwen jullie?
HalloWij trouwen 29 mei 2010. De zaal ligt van begin april vast. Verder liggen ook de dj, fotograaf, kerk en stadhuis al vast. Als je op een zaterdag in mei wilt trouwen kan je er maar beter vroeg bij zijn!Misschien is september nog beter te doen? En is vaak ook mooi weer in september!SuccesTruus
hoi we gaan ook volgend jaar mei trouwen maar we hebben in april dit jaar de zaal genuurd bijna alles zat vol in zeeland dus je moet er vlug bij zijn hoor een tip veelsuuces van mij