Terug naar overzicht
Hei,Mijn kleed is van marylise (model elyse)
Hoiik heb de marylise isabella, prachtig kleed!!
Hoi naamgenoot ( alleen anders geschreven )'t mijne is van Suère .. Niet echt een merk. Gewoon eigen ontwerp :)
Ik vind persoonlijk Rembo Styling en Oni Onik wel leuk!
@Saskia, ik ook!!! Vind het ook echt prachtig!
Ik had een kleed (eigenlijk rok + topje) van Oni Onik.
halloik heb Marylise - Lizou... prachtig! :)
Dag LindsyMaggie Sottero vind ik persoonlijk ook een mooie collectie. Je hebt dan nog Isan Stuart (iets specialer, andere stijl dan Linea Raffaelli), Cymbeline, ed. Op de website van La Sposa (www.lasposa.be ) krijg je een mooi overzicht van de 17 merken die zij verkopen.groetjes,J.
mijn trouwjurk komt van bij claire de femme en is van de collectie bella, corail genaamd en zeer goedkoop en toch goede stoffen...
Hallo,Ik heb een LR-jurk, maar Marylise sprak me ook wel erg aan... LR net dat ietsje meer ;) Mijn jurk kost ietsje meer, een 1800 euro, maar dat komt omdat ik een groter maatje besteld heb (ja, jammer, maar ik heb geen maatje 36:)). Met al dat gefroezel kan alles goed verborgen worden :)Cindy
ik had een pronovias en voelde me een prinses op onze dagwww.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Ik was helemaal weg van Rembo Styling en bij mij is het er dan ook eentje van dat merk geworden. Het is het model Suite uit de collectie van 2009.groetjes
Ik had Higuera van Pronovias en ik vond het mooiste kleed ter wereld ! En nog steeds ! :-)
Hey,Mijn kleed is van Jorge Terra...Blijkbaar iets speciaals want als ik het hier allemaal lees is het enkel van Pronovias, Rembo Styling, Ian Suart, Linea Raffaelli,...Iedereen veel plezier met jullie mooie kleedje, geniet ervan...Gr.Tess
Inderdaad, allemaal heeeeeel mooie jurken :) Het zal een moeilijke keuze worden...
Cymbeline!
de mijne is hier nog niet aan bod gekomen.ik heb een kleedje van Leijtens , wel van dit jaar want de nieuwe collectie vind ik niet zo mooi.maar over smaken kan men niet discusieren.groetjes Daisy25/09/2009
blue by enzoani
Mijne kwam van la Sposa en is van White one (White 1)
ik heb een pracht van een kleed uit een sprookjescollectiebenjamin robertsEcht super!!Domi 26/09/09