Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje???,

12-7-2009 20:09:09
Hallo iedereen,
Ik trouw volgend jaar de 15 de mei. De zaal hebben we al maar ja wanneer zou ik het best beginnen met kijken voor de idiale bruidsjurk die wat betaalbaar is?

Groetjes aanstaande bruid

Evy
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 765

Sofie

Meld misbruik12-7-2009 20:34:20

Hey Evy

Wij trouwen ook de 15de! Ik ben nog niet gaan kijken naar een jurk omdat ik wss ga wachten tot de nieuwe collectie in september (in principe is het dan nog meer dan 6 maanden hé dus wel genoeg). Maar als je een jurk uit 2009 mooi vindt zou ik zeker nu al gaan kijken want er zijn nu solden (oa bij konings in Deurne)

x

heidi

Meld misbruik13-7-2009 8:03:42

ik ben dit jaar op 16 Mei getrouwd, en had mijn kleedje vorig jaar op 2Mei gekozen en besteld, het was dus een vorrige colectie dat ik dit jaar aan had, maar dat zag je niet en het was mijn droomjurk.

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 11:58:56

Ik trouw een week later op 22 mei, en heb vorige week mijn kleed gekozen Ben in de wolken en blij dat ik nu verder op zoek kan naar schoenen, juwelen, lingerie enz Dus na het kleed heb je nog veel te doen :)
Grtjs

Marita

Meld misbruik13-7-2009 15:54:08

Hallo Evy,
niemand belet je om nu al te beginnen om bruidsjurken te gaan passen. Vind je je droomjurk al, moet je niet twijfelen en de jurk kopen! Uiteraard kan je wachten tot de nieuwe collecties binnenkomen maar je kan gerust nu al starten. Bij Het Bruidsparadijs te Merksem gaan ze je zeker met alle plezier bruidsjurken laten passen. Maak er wel op voorhand even je afspraak zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

j
14-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 17:00:23

hoi
ik trouw 14 mei en ik heb nu al mijn bruidsjurk gevonden vlug he
ik zag hem en was meteen verkocht
veel suucces verder
van mij

Evy
15-5-2010
 Meld misbruik14-7-2009 19:49:35

Bedankt alvast voor de raad! Ik had al een trouwjurk gezien via internet van de ontwerper scarplini of zoiets in die aard. Maar ja het probleem is de prijsklasse. Het geluk is wel dat ik een som gekregen heb van 1000 euro voor een trouwjurk van mijn ouders dus ik denk dat dat wel de moeite is om iets moois te kopen. Er valt toch veel te regelen maar ik denk er nog niet te veel aan. Eerst conge en dan ga ik erin vliegen!!! Wel bedankt allemaal voor de raad die ik zeker ga opvolgen!!!

Groetjes evy

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik17-7-2009 0:33:48

Ik trouw een weekje later op 22 mei en ben al volop jurken gaan passen, mij maakt het niet uit of mijn jurk nu uit de solden, huidige of oude collectie komt...zolang het maar mijn droomjurk is! 1000 euro vind ik al een behoorlijk mooi bedrag voor een jurk trouwens: de meesten die ik gepast het waren ofwel goedkoper ofwel rond de 1000 euro. Sommigen dan weer een pak duurder.

Veel plezier met trouwkleedjes passen dat is echt zoooooo superleuk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...