Terug naar overzicht
Jef Celen is al bezet 22/05/2010 denk ik (wij hebben hem 15/05/10 en ik denk dat dat de laatste vrije zaterdag was in mei)Artxpo en fotografie Luna zijn ook prijselijksucces met de zoektocht!Sofie
Jef Celen is inderdaad al bezet op onze dag, vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief :-) ik zal de andere 2 zeker eens bekijken, bedankt
Misschien ook es kijken op www.huwelijksfotografie.info 2 fotografen maken jouw reportage van kapster tot einde receptie (met een max tot 21 u)voor 700 euroIn het pakket zitten ook inbegrepen:- alle foto's op dvd in hoge resolutie- dvd met slideshow om te bekijken op tv (een selectie van de foto's)- eerste 50 km vervoersonkostenDe 2 fotografen hebben ook ieder een eigen site: www.christvilez.be en www.lievenlens.be
Bedankt voor de reacties, ik heb intussen al enkele mensen gecontacteerd maar ofwel zijn ze niet meer vrij ofwel te duur voor ons budget :-s we zoeken dus nog een beetje verder.
hey Ibe,Wij zijn ook van de regio Aarschot en hebben gekozen voor Ronny Wertelaers van Hasselt(http://users.telenet.be/wertelaers.ronny/ ). Hij komt van de voorbereidingen tot de openingsdans en achteraf krijg je de beelden op een CD zodat je zelf een album kan samenstellen en de foto's naar believen kan afdrukken. Hij bewerkt ook alle door jullie geselecteerde foto's. Een heel vriendelijke man en hij valt heel goed mee qua prijs. Zeker een aanrader om eens te contacteren!Groetjes Kelly
@Kelly, bedankt voor de tip, we hebben morgen een afspraak met Ronny om zijn "werk" eens te bekijken maar zijn site ziet er alvast goed uit om nog maar te zwijgen van de prijs :-) dikke merci want ik werd al bijna wanhopig dat ik geen (voor ons) betaalbare fotograaf zou vinden!
Hallo Ibe,Vooreerst proficiat met de nieuwe stap die jullie samen gaan zetten.Verder, indien nog op zoek naar een goede fotograaf, bied ik mijn diensten aan.Ik ga prof. van start op 1 jan. 2010Maak mooie beelden voor een goede prijs.In juni heb ik mijn volwaardig diploma van fotograaf eveneens op zak!Indien interesse...laat niet na me vrijblijvend te contacteren.Groeten,Yvesyves.collin@telenet.be0477 970 759
Hallo Ibe,Graag zou ik je mijn diensten willen aanbieden om op jou mooiste dag de meest memorabele momenten vast te leggen.Zelf ben ik niet proffesioneel maar heb de passie voor fotografie.Prijs voor de reportage+cd's is bespreekbaar.Groetjes Mireille
Hallo "ibe",Misschien is happyday fotografie iets voor jullie? Kijk eens op www.happydayfotografie.nl zij staan voor reportages op maat voor betaalbare prijzen. Ik hoop dat dat is wat je zoekt!Groetjes, Anne-Pie