Terug naar overzicht
ik heb vorig jaar gewacht tot de nieuwe collectie, bijna 500 kleedjes gezien en mijn kleed komt uit de collectie van 2008 ...geen kat die dat gaat zien en ik heb mijn droomkleed.in de winkel hebben ze mij gezegd dat ze tot 3 collecties terug kunnen bestellen...
Dat zal geen probleem zijn, hoor! Meestal zijn de kleedjes van 2009 nog niet in solden nu!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Vraagje: waarom wachten als je weet dat dat je droomkleed is? Ik zou het eens gaan proberen dan weet je of het jou staat, anders kun je nog wachten als je toch een ander kleed wilt...GrtjsKarin
Niet alle kleedjes van de collectie 2009 zijn in solden hoor! meestal zijn het de pasmodellen van de jurken die niet meer kunnen bijbesteld worden (zo werd het mij toch uitgelegd in de winkel). Zolang alle stoffen van de jurken nog voorradig zijn bij de leverancier kan een jurk in principe bijbesteld worden. Ik heb al jurken gepast uit de solden, oude en nieuwe collectie. Ik had perfect een idee hoe het kleedje eruit moet zien en eerlijk gezegd: of dat kleedje nu uit de solden, nieuwe of oude collectie komt maakt mij echt niet uit, evenals of het nu van een bekend of onbekend merk is. Ga gewoon eens jurken passen en je zal meteen merken of het je droomjurk is, zoja, gewoon bestellen