Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed nog te vinden?

13-7-2009 9:57:49
hello,
heb pracht van trouwkleed gezien maar dacht nog even te wachten.is collectie van 2009. ga ik die nog vinden binnen paar maanden door die solden?

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 310

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 11:37:42

ik heb vorig jaar gewacht tot de nieuwe collectie, bijna 500 kleedjes gezien en mijn kleed komt uit de collectie van 2008 ...
geen kat die dat gaat zien en ik heb mijn droomkleed.
in de winkel hebben ze mij gezegd dat ze tot 3 collecties terug kunnen bestellen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 11:55:08

Dat zal geen probleem zijn, hoor! Meestal zijn de kleedjes van 2009 nog niet in solden nu!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 11:56:05

Vraagje: waarom wachten als je weet dat dat je droomkleed is? Ik zou het eens gaan proberen dan weet je of het jou staat, anders kun je nog wachten als je toch een ander kleed wilt...
Grtjs
Karin

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 13:51:04

Niet alle kleedjes van de collectie 2009 zijn in solden hoor! meestal zijn het de pasmodellen van de jurken die niet meer kunnen bijbesteld worden (zo werd het mij toch uitgelegd in de winkel). Zolang alle stoffen van de jurken nog voorradig zijn bij de leverancier kan een jurk in principe bijbesteld worden. Ik heb al jurken gepast uit de solden, oude en nieuwe collectie. Ik had perfect een idee hoe het kleedje eruit moet zien en eerlijk gezegd: of dat kleedje nu uit de solden, nieuwe of oude collectie komt maakt mij echt niet uit, evenals of het nu van een bekend of onbekend merk is. Ga gewoon eens jurken passen en je zal meteen merken of het je droomjurk is, zoja, gewoon bestellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...