TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
13-7-2009 11:31:53
- vragen of de opgegeven prijzen volgend jaar ook gelden, dus dat er geen (onverwachte) prijsstijgingen zijn - al dan niet hoezen over (alle) stoelen - forfait mogelijk - uur einde
|
|
sarah
14-8-2010
|
13-7-2009 12:45:25
ja die dingen had ik al in gedachten.
ook nog ff checken dat de btw hetzelfde blijft. (die gaat veranderen naar 6procent) versiering etc.
Voor de rest denk ik dat ik alles zo wat opgeschreven heb, maar je weet nooit hé :)
daarom dit oproepje.
|
|
Sofie
19-9-2009
|
13-7-2009 15:37:42
ah ja, de toiletten... ik vond dat belangrijk dat ze proper, ruim en dat er genoeg waren... nu ja, daarom alleen zou ik een zaal nooit laten vallen, maar zo weet je toch iets meer ;-) eventueel vragen hoe de tafels er gedekt uitzien, bestek, met of zonder kandelaar, bloemstuk inclusief of eigen werk, menu's zelf of van de zaal, plaats voor de dj, als jullie bierdrinkers zijn : wel bier wordt er getapt, welke soorten, afspraken omtrent al dan niet korte drank, ronde, vierkante, rechthoekige tafels,... vooral de details eigenlijk, en zeker die details die jullie zelf belangrijk vinden. en... heb ik ook al geleerd, het is niet omdat wij bruidjes iets in ons hoofd hebben, dat de zalen dat zomaar doen ;-) maar ja, dat is eigen aan een vrouw zeker ;-p
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|