TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
27-6-2009
|
13-7-2009 11:42:44
Hallo, Bij le chapeau in antwerpen op de carnotstraat heb ik ee naantal rood/bordeaux jurken gezien toen ik ben gaan kiezen vorig najaar...
Groetjes, Nathalie
|
|
KARIN
22-5-2010
|
13-7-2009 11:52:08
Koonings in Deurne(NL), hebben verschillende rode. Heb zelf een heel mooi bordeau kleed aangehad. Grtjs Karin
|
|
daisy
3-9-2010
|
13-7-2009 11:55:44
hoi dames, bedankt voor zo snelle reacties. ik vind wel rode jurken maar niet met een mauwke en zo half open maar. dat is allemaal zo open voor. koonings zag ik op de site heel mooi maar niets rood met mauwke eraan. nu ga ik die van antwerpen zoeken
|
|
Marcia
11-9-2009
|
13-7-2009 12:17:11
Bij Le Chapeau in antwerpen is zeker de moeite waard om te gaan kijken. Ze zijn daar erg vriendelijk en luisteren goed naar wat je wilt. Gekleurde jurken vindt je negens veel, maar zij hebben daar zoveel dat je zeker iets zal vinden. Zelf was ik ook opzoek naar een gekleurde jurk, maar heb uiteindelijk toch een ivoor jurk gekocht. En deze heb ik daar gekocht. Ik ben erg te vreden met de servies. Veel succes met de zoek toch en mee de tijd. Groetjes Marcia
|
|
Ibe
22-5-2010
|
13-7-2009 13:46:58
aangezien je voor een gekleurde jurk wil gaan moet je misschien eens kijken bij de suitekleding? Ofwel eens langs gaan in een turkse bruidswinkel? Daar wordt traditioneel een verlovingsfeest gegeven waar de aanstaande bruid dan een gekleurde trouwjurk draagt. De prijzen in deze winkels vallen ook supergoed mee (200-500 euro). In Heusden-Zolder heb je zo 4 verschillende winkels in 1 straat: Burcum, Aselin,Burya en Sposa, beetje verder heb je ook nog Best Mode
|
|
daisy
3-9-2010
|
13-7-2009 14:05:37
heyy, in heusden ben ik gaan kijken omdat dat me ook het eerste binnenviel. heel erg vriendelijk waren ze niet. ik moest volgend jaar februari maart maar eens terugkomen zeiden ze haha. en de jurkjes die ik zag.... de discobol op het feest zou er jaloers op geweest zijn. zoveel glitter zegt me weinig. en tja de rest moest ik maar gaan bekijken een half jaartje voor ik trouwde. ik denk dat ik elke bruidssite al wel bekeek, volgens mij ben ik een moeilijk geval :-)
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
13-7-2009 14:18:50
ja kan altijd met een foto van een model dat je wil naar een naaister gaan. Deze kan de jurk dan maken in de stof en kleur die je wil.
Je kan dan eerst bij de gewone bruidswinkels trouwjurken gaan passen om te zien waar je mee staat.
groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
Marita
|
13-7-2009 15:41:40
Hallo Daisy, bij Het Bruidsparadijs te Merksem is er een zeer grote keuze in rode/bordeaux-kleurige bruidsjurken. Ga er maar eens een kijkje nemen. Maak op voorhand wel even een afspraak zodat je zeker bent dat je geholpen kan worden! Nog veel succes in je zoektocht! Marita
|
|
Nicky
28-11-2009
|
13-7-2009 16:25:55
Dag Daisy,
Als je in Limburg woont, dan kan het de moeite zijn om 's over de grens te gaan kijken: bij Chrandels in Maastricht. Ze hebben een heel aantal modellen à la carte, wat betekent dat je de kleur en stof kan kiezen. En de prijzen vallen ook goed mee! Ik ga zaterdag voor mijn eerste pas en heb ook een rood kleedje besteld... Het wordt spannend, omdat het er heel anders zal uitzien dan het basismodel...
Veel succes en plezier ermee,
Groetjes, Nicky
|
|
daisy
3-9-2010
|
13-7-2009 16:27:36
hey nicky,
wat is meevallen met de prijs? sommige vinden 1000 euro meevallen maar dat vind ik echt al veel geld. ik ga zeker kijken of ze een site hebben.
bedankt
|
|
Nicky
28-11-2009
|
13-7-2009 16:53:33
Dag Daisy,
Wel, mijn kleed kost een kleine 1000 euro, maar ze hebben er ook goedkopere! De prijzen staan op de site, zo krijg je toch al een idee...
Groetjes, Nicky
|
|
daisy
3-9-2010
|
13-7-2009 16:55:29
ja ik heb net de site opgeslagen. ik denk wel dat het de moeite waard is om er eens een kijkje te gaan nemen. ik heb 1 kleedje zeker naar men smaak al gevonden. maarja het is nu nog te vroeg voor mij om al te gaan kopen. hopelijk hebben ze volgend jaar nog iets in die trent. bedankt voor de info
|
|
beynen
12-9-2009
|
13-7-2009 21:45:38
mijn trouwkleed komt van bij claire de femme, daar heb ik wel gekleurde jurken zien hangen, hebben er ook verschillende prijsklasses ze hebben een website dus je kan altijd eens gaan kijken
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|