Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spannend!!!

13-7-2009 12:18:25
heb binne drie uur een afspraak bij koonings en heb al wa zenuwen.gaat me raar doen mazelf in een jurk te zien!
Kijk er echt naar uit!
moet ik mij een speciale bh of zo aandoen of...weet ik veel....???
ale laat vanavond wel iets weten!

groetjes!!!

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 384

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 12:20:28

Je hoeft niks speciaal aan te doen, je krijgt een korset van de winkel om te passen, netals schoenen en een hoepelrok.
Veel plezier
Grtjs

Sofie

Meld misbruik13-7-2009 13:27:44

Hey Annabel
Laat zeker eens weten of het de moeite is en er mooie solden zijn!
Dan ga ik mss ook eens kijken
Enjoy!
Sofie
15/05/10

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik13-7-2009 20:16:10

heb mijn droomjurk al gevonden!!!
heb eigenlijk niet gezien of er solden waren want ze vragen direct uw smaak en bla bla en gingen meteen alle rekken af.heb wel gehoord dat er niet veel in de solden meer hing hier op het forum maar...geloof me het is het ZEKER waard eens een kijkje te gaan nemen.ze hebben er zoveel en alle soorten...ook in de prijs ligt er veel verschil.
mijn jurk is van sint-patricks.een hele romantische met wel kant aan.ging norma vo ene va pronovias maar degen die ik gekozen heb zou zo van hun collectie kunnen zijn maar...goedkoper!heb zo een 1850 euro gegeven voor jurk en hele lange sluier...die was 195 euro(wel veel maar ja...)
is zeker de moeite om te gaan zien!!!!!solden of geen solden!
ze zijn er ook heel vriendelijk ;)

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik13-7-2009 22:40:23

ha is dus san-patrick...maar eigenlijk slaagt de twijfel al toe....zijn fijne bandjes en had ze lieve anders eigenlijk.zou ik da met de eerste pasbeurt nog kunne laten aanpssen?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 10:02:15

Je kan inderdaad nog aanpassingen laten doen ivm bandjes, dat is geen probleem! Laat ze het er ook eerst eens gewoon aanspelden, eens zien wat het resultaat is. Dan kan je nog beslissen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...