Terug naar overzicht
Voor schoenen kan ik je Tsjari in Breda aanbevelen.Prijzen zitten tss de 150€ - 300€Gr.Tess
Ik weet niet of je echt trouwschoenen wilt, maar ik ben van plan om gewoon in de solden een paar toffe pumps ofzo te kopen, ik vind trouwschoenen te klassiek, ik wil er die ik achteraf nog kan dragen!groetjes
Bij eram verkochten ze dit voorjaar verschillende modellen trouwschoenen voor 40 euro.
Trouwschoenen: gewoon in de schoenwinkel. Klinkt zo logisch, maar blijkbaar komen veel bruidjes daar toch niet op.Ga naar een grotere stad in je buurt en doe daar alle schoenwinkels.Deze zomer waren witte schoenen erg in trek. Dus haast je! Want als de wintercollectie in de rekken komt, gaan er minder trouwschoenen zijn.Ik heb (in de solden) 53 euro betaald voor zwarte pumps. Ok, zwart is stukken makkelijker te vinden als wit, maar je gaat zeker iets vinden.Lingerie: idem, gewoon in een lingerie winkel, inno,...Ik heb mijn BH van Triumpf (hoe schrijf je dat?) in inno gekocht. Bijhorende slip in een Triumpf winkel op de Meir in Antwerpen.Voor beiden iets van 50-60 euro betaald. Ik kan geen goedkope BH's kopen met mijn grotere maat, dus ik vond dat best betaalbaar.
ik heb mijn schoenen in de lasposa outlet store gekocht! 60 euro en ze zitten perfect!
Ik heb mijn lingerie gekocht bij Close To Your Body in Winksele, bij Leuven.Het is van het merk Selmark, 1 van die merken die speciaal bruidslingerie maakt.Ik zei dat het voor mijn trouw was en als buidje kreeg ik 10% korting.Ik heb 100 euro betaald voor een perfect passend (dus niet bovenaan openstaande) strapless bh en 2 strings.Mijn schoenen zijn van Luca Renzi, gekocht bij Van Loock, voor 136 euro.Groetjes,Veerle