Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen, lingerie TIPS?

13-7-2009 12:19:05
Hallo,
Nu ik mijn kleed heb besteld kan ik op zoek naar schoenen en lingerie. Heeft iemand tips waar ik hiervoor kan gaan kijken zonder me blauw te betalen.. (€190 voor schoenen of lingerie vind ik toch wat veel geld)
Dank jullie !!
Grtjs
Karin
22052010

KARIN
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 413

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik13-7-2009 12:31:22

Voor schoenen kan ik je Tsjari in Breda aanbevelen.
Prijzen zitten tss de 150€ - 300€

Gr.
Tess

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 13:23:13

Ik weet niet of je echt trouwschoenen wilt, maar ik ben van plan om gewoon in de solden een paar toffe pumps ofzo te kopen, ik vind trouwschoenen te klassiek, ik wil er die ik achteraf nog kan dragen!
groetjes

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik13-7-2009 13:34:52

Bij eram verkochten ze dit voorjaar verschillende modellen trouwschoenen voor 40 euro.

s
1-6-2007
 Meld misbruik13-7-2009 14:19:54

Trouwschoenen: gewoon in de schoenwinkel. Klinkt zo logisch, maar blijkbaar komen veel bruidjes daar toch niet op.
Ga naar een grotere stad in je buurt en doe daar alle schoenwinkels.
Deze zomer waren witte schoenen erg in trek. Dus haast je! Want als de wintercollectie in de rekken komt, gaan er minder trouwschoenen zijn.
Ik heb (in de solden) 53 euro betaald voor zwarte pumps. Ok, zwart is stukken makkelijker te vinden als wit, maar je gaat zeker iets vinden.

Lingerie: idem, gewoon in een lingerie winkel, inno,...
Ik heb mijn BH van Triumpf (hoe schrijf je dat?) in inno gekocht. Bijhorende slip in een Triumpf winkel op de Meir in Antwerpen.
Voor beiden iets van 50-60 euro betaald. Ik kan geen goedkope BH's kopen met mijn grotere maat, dus ik vond dat best betaalbaar.

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik25-7-2009 15:04:31

ik heb mijn schoenen in de lasposa outlet store gekocht! 60 euro en ze zitten perfect!

Veerle
6-6-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:57:34

Ik heb mijn lingerie gekocht bij Close To Your Body in Winksele, bij Leuven.
Het is van het merk Selmark, 1 van die merken die speciaal bruidslingerie maakt.
Ik zei dat het voor mijn trouw was en als buidje kreeg ik 10% korting.
Ik heb 100 euro betaald voor een perfect passend (dus niet bovenaan openstaande) strapless bh en 2 strings.

Mijn schoenen zijn van Luca Renzi, gekocht bij Van Loock, voor 136 euro.

Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...