Terug naar overzicht
hoi Sofiewij zijn afgelopen vrijdag daar getrouwd en het was perfect. Zeer goede service, lekker en veel eten, mooie zaal ... echt een aanrader!! Als dj hadden we Willy Ribus, die hadden we vi
oeps ... via de zaal. Was een hele toffe dj en niet duur, ook een goede installatie enz. Als je wil bezorg ik je zijn nr.liefs!Gaelle
ja van mij mag je die nr altijd doorgeven!en welk menu had je genomen?groetjes sofie
sorry Sofie,Ik had gereageerd op je berichtje vanop de luchthaven, vlak voor we op huwelijksreis vertrokken!! Kon het gewoon niet laten om nog eens op het forum te piepen ... :) Maar vandaar dus mijn late reactie, ben net terug. Het nummer van de dj is: 016/65.55.89. Zijn naam is Willy Ribus, in den Ast hebben ze ook zijn gsm-nummer. Wij hadden eerst receptie met drankjes en hapjes en dan koud en warm buffet met als warme gerechten parelhoen met gekarameliseerde appeltjes (jammie) en kalkoen met estragon. Koude gerechten waren eerder visgerechten (niet alleen) en palmharten. Als voorgerecht hadden we soep (courgettensoep, mijn mama wou dat absoluut) en als dessert pronkstuk (echt heel mooi gedaan trouwens!). Ah en de witte wijn was uitstekend (de rode ook maar ik ben niet echt een kenner). Als je wil zoek ik de naam wel 'ns op. 'k Moet wel verwittigen dat den Ast tamelijk traditioneel is. Da's natuurlijk wel leuk (binnenkomen in de feestzaal met staande ovatie, pronkstuk met vuurwerk, ...) maar bij de receptie stonden we wel wat afgezonderd van de gasten omdat de maitre d'hôtel wou dat we iedereen op een rij begroetten. Dat was wel een beetje jammer, maar verder is den Ast echt ideaal, we hebben ook van iedereen superpositieve reacties gekregen. Mail mij maar als je nog vragen hebt: gaelle.troukens@if-ic.orgGroetjes en geniet van de voorbereidingen!Gaëlle
Wij hebben daar dit jaar nog een reportage gemaakt.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!Kom gerust eens naar de film kijken die er werd opgenomen;Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be