Terug naar overzicht
Hoi, toen ik mijn kleed bestelde moest ik een voorschot betalen.Resterende som is bij het afhalen.groetjes
Kitty,Bij ons net hetzelfde als bij Sofie...Bij de aankoop de eerste betaling en als mijn bruidsjurk volledig afgewerkt is, dan zal het resterende bedrag betaald worden...Lijkt me logisch!! en als ze in de winkel zeggen dat ze meteen het volledige bedrag willen, dan zou ik daarmee niet akkoord gaan!!Veel succes Gr.Tess
Ik moest bij de bestelling de helft betalen en bij de volgende 3 pasbeurten telkens nog een derde van de andere helft.
is dat ook zo bij linx in hasselt of leuven?
Bij mij voorschot (de helft) en de rest bij afhaling. Groetjes, Carolina
hoi ik heb ook een jurk gekocht en kon gewoon in gedeeltes betalen doei van mij
hello j en van waar komt dat dan als ik mag vragen?
Bij Het Bruidshuis in Merksem betaal je de eerste keer een voorschot (ongeveer de helft) en de rest betaal je bij afhaling.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik heb mijn jurk in een winkel gekocht waar ook typische bruidsjurken werden verkocht. Ik heb meteen alles betaald, maar het was ook solden. Misschien dat dat er mee te maken had.Zoiets gewoon vragen! Da's helemaal geen rare vraag, hoor. Het is niet dat we elk jaar zo'n jurk kopen, he. Dus heel normaal dat je daar niet helemaal van op de hoogte bent.
ik betaalde eerst een voorschot, en telkens bij een pasbeurt gaf ik terug een deel (dit was niet verpplicht), maar zo was het gespreid en makkelijk doenbaar, je hebt zoveel andere kosten, het laatste deel betaalde ik bij afhaling.