Terug naar overzicht
Prachtige zaal - schitterend gerestaureerd. Goed van eten: beslist een aanrader!
hey ikzelf ben van Grimbergen en ik hoor alleen maar goeds van de zaal. Het is wel niet goedkoop natuurlijk. Mooi omgeving voor foto's te trekken. Maar als je iets verder blader in deze forum onder feestzalen ga je zeker je zin krijgen want ze spreken alleen maar goeds. We hebben deze zaal niet genomen want hij was al volzet op onze datum. Wij gaan in Hof ter Buecken trouwen in Buggenhout. Veel succes bij het kiezen van je zaalgroetjes kristel
hey,ook ik ben al naar een trouw geweest daar en inderdaad niets dan goede dingen kan ik je er van vertellen, eten zeer verzorgd en lekker, zaal sfeervol en tja mooie buitenomgeving voor eventueel foto's.groetjes,Leen
Wij hebben daar dit jaar nog een reportage gemaakt.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be
Hof ter Buecken - hoe is deze zaal? heeft er al iemand zijn feest hier georganisserd?