Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

13-7-2009 19:01:05
Wanneer beginnen jullie naar de zoektocht voor de ideale uitnodiging voor jullie trouwfeest?
Wij trouwen 10 april 2010, maar het lijkt me nog een beetje vroeg om op zoek te gaan. Of niet? Het kriebelt alleszins al serieus!

Weet er iemand een goede, niet te dure (liefst goedkope) drukkerij zijn in de omgeving van Gent?

Wanneer zouden mijn uitnodigingen dan verstuurd moeten worden? Aangezien wij midden in de paasvakantie trouwen dacht ik voor ze iets vroeger dan 6 weken op voorhand te versturen. Had zelf al gedacht rond begin februari of is dat te vroeg?

Alvast bedankt !!!

Mandy
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 542

petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik13-7-2009 19:21:21

heykes ;)

Niets is te vroeg is mijn moto en zeker niet als het te maken heeft met het plannen van alles en nog wat voor de trouw is. Ik heb al verschillende boeken ingekeken en ik moet zeggen de keus is enorm groot en moeilijk te kiezen. Wij trouwen ook pas 16 april 2010 , maar ik ben dan ook een vroege vogel in alles (bloos bloos)

Mijn uitnodigingen ging ik eind januari begin februari versturen, omwille van dezelfde reden als u, beter ietske te vroeg dan te laat.

Groetjes
Petra

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 19:24:02

Begin februari lijkt me vroeg... Ik zou eerder opteren voor de laatste week van februari. De trouwkaarten kunnen er snel zijn. Wij hadden ze op 2 weken (bij AVA), proefdruk inbegrepen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik13-7-2009 19:25:31

@Petra: Ik wil graag ook niet alles te overhaast doen... En een beetje uitkijken naar wat we schoon vinden van uitnodigingen... En hier en daar natuurlijk offertes aanvragen... Wij zitten met een ietswat beperkter budget vandaar... Wil hier en daar een beetje besparen vandaar...

Awel ik denk met de paasvakantie ze beter nog iets vroeger te versturen... Je weet maar nooit!
Maar heb al van sommigen gehoord als je ze te vroeg verstuurd dat sommigen het dan vergeten...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 19:46:54

Inderdaad, dat is ook mijn ervaring! Hoe vroeger je ze verstuurd, hoe meer mensen je moet nabellen om te vragen of ze nu komen of niet...

Groetjes,

Véro

petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik13-7-2009 20:14:16

Inderdaad daar heb ik ook niet aan gedacht, maar bij ons is het zo dat er heel veel koppels met kinderen zijn en die altijd op vakantie gaan tijdens die periode.Anders zou ik hen op de hoogte moeten stellen dat ze mss die periode moeten vrijhouden.

Bij ons is het ook zo dat we hier en daar willen besparen. We moeten alles zelf bekostigen en het is niet allemaal even goedkoop é. MIjn uitnodigingen zal ik ook bestellen maar mijn menu's zal ik zelf maken denk ik. Is allemaal nog wa uitzoeken...

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 9:59:22

Normaal gezien weten de mensen toch al dat je gaat trouwen, nog voor ze een uitnodiging gaan krijgen? Degenen die er écht rekening mee willen houden, vragen nog eens extra wanneer het nu juist je trouwdag is, hoor. De anderen leggen toch vast zoals zij zelf verkiezen. Wijzelf hebben maar 3 personen die niet komen omdat ze op reis zijn en dit midden in het bouwverlof...

Menu's raad ik je ook aan van zelf te maken. De onze hebben €6 gekost voor 30 stuks. Dat is bij de drukker véél duurder en ok... dan heb je misschien, met wat geluk, dezelfde menu's als je uitnodigingen, maar daar let geen mens op, hoor!

Groetjes en nog veel succes!

Véro

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik14-7-2009 12:44:14

Hei Mandy,

Je kan ook zoals ik doen. Wij trouwen dit jaar op 7 augustus 2009. Bij de kerstkaarten voor 2009 heb ik een kaartje gestoken met een kort tekstje dat ze 07/08/09 alvast in hun agenda moesten noteren en vrijhouden omdat wij dan trouwen. De kaartjes kan je gemakkelijk zelf maken en printen, en iedereen die erbij wil zijn, zal zeker de datum noteren.

Groetjes
Vicky

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:55:24

Wij trouwen op 8 augustus en hebben dezelfde strategie gehanteerd als Vicky.
En voor het kiezen van je uitnodigingen kan je, vind ik, niet te vroeg zijn. Wij hebben de onze ontworpen in december 2008. We konden dan gewoon bij de drukker gaan wanneer het ons paste en rustig enveloppen schrijven.

H
28-8-2010
 Meld misbruik8-10-2009 21:29:20

voorbeeldjes altijd welkom op htrouw2010@hotmail.com! Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info