Terug naar overzicht
hallo,denk dat je voor die prijs er zeker wel iets vindt. je kan er ook huren zedus...heb er suitekleding van en ben wel tevredenmijn trouwkleed komt van bij claire de femme en daar hebben ze er ook tegen hele deftige prijzen er is een website van mss is de moeite waard om te vergelijken
Ik heb goede ervaringen met deze winkel. De mensen waren zeer vriendelijk en stelde mij direct op mijn gemak. Veel plezier met het passen
iemand langs de kant van mijn vriend heeft haar trouwkleed daar gekocht voor 600 euro. twas een mooi kleed met pareltjes en lange sleep.ze heeft me verteld dat ze daar alle prijsklassen hebben.
Mijn jurk komt ook van Jagré, en ik ben daar gegaan nadat mijn beste vriendin en haar zus beiden heel tevreden waren over hun jurken en de service! Zoals hier al gezegd worden, zijn ze erg vriendelijk bij Jagré en mag je passen zoveel je wilt! Ik heb 12 jurken gepast, waarvan ik er 3 aan de kant had gehangen die ik dan opnieuw mocht passen. Toen ik uiteindelijk gekozen had, mocht ik "de jurk" nog eens aandoen voor een foto. Vorige week ben ik dan eens binnengesprongen met mijn beste vriendin toen we in A'pen aan't shoppen waren omdat mijn vriendin de jurk wel eens wilde zien. Dat was absoluut geen probleem, met veel plezier werd deze getoond. 't Was voor mezelf ook nog eens leuk de jurk nog eens te zien, ben er weer zeker van dat het de juiste is.Wat de prijs betreft, zit ik aan iets meer dan 1000€ voor jurk en stola, maar er zijn zeker ook goedkopere jurken te vinden. Succes!