TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
17-12-2005
|
19-9-2005 19:39:10
Hallo Eva,
Je moet in www.google.be eens intypen: trouwkleed te koop. Dan kom je terecht op allerlei zoekertjes sites (www.hebbes.be , www.kapaza.be , ...) Daar vind je vele 2e handsjurken op.
Groetjes, Nathalieken
|
|
kristel
8-7-2006
|
19-9-2005 22:49:22
ik weet niet of je de winkel Azurro in Oostende kent. Awel die verkoopt ook 2de hands bruidskleren voor een betaalbare prijs. Ikzelf ben er nog niet geweest maar ga zeker langsgaan binnenkort en zoals Nathalie het zegt gewoon effe intypen en je zult er wel geraken
|
|
cindy
10-6-2006
|
20-9-2005 7:32:41
hoi eva, ik wou gewoon even zeggen dat ik het ook niet kan zoveel geld voor een kleed, maar als ik er dan zo over nadenk dan heb ik wel zoiets zovan alle het is mijn dag en alles goe geregeld en hier sta ik dan in men 2 de hands kleed. dus ik ga voor het nieuwe ookal kost het veel centen.
en oja wij trouwen ook op 10.06.2006 in antwerpen, en jullie en hebben jullie al veel gedaan.
grts cindy
|
|
Eva
10-6-2006
|
20-9-2005 12:34:30
Hey Cindy,
omdat wij alles zelf betalen, kies ik toch voor 2de hands, zo kunnen we iets meer vrienden vragen op het feest. We hebben onze zaal al en hebben al gebrainstormed over de aanpak en uitnodigingen, maar er is nog niks concreet. wij trouwen in Sint-Niklaas
Alvast bedankt voor de reacties, heb al eens rondgekeken en al 2 mensen per e-mail gecontacteerd.
Groetjes Eva
|
|
Joke
20-5-2006
|
20-9-2005 18:31:52
Hey Eva!
Ik ben vorige week mijn trouwkleed gaan kopen in een betaalbare winkel namelijk bij Farah Love in Zwijndrecht. ik heb een kleed in genre van linea raffaelli en het heeft een dikke 700 euro gekost. die winkel is een echte aanrader. de mevrouw in de winkel wist ook te zeggen dat ik één van de duurdere jurken had gekozen dus je kan er zeker en vast ééntje vinden daar dat echt betaalbaar is. groetjes
Joke
|
|
Sofie
10-10-2005
|
20-9-2005 21:52:40
Hallo, ik trouw binnen 20 dagen de spanning begint te komen,
Ben van plan om kleed te verkopen , zo kan nog een paar centjes recupereren. Het is een kleed van ja! Linea Raffaelli heel eenvoudig. Als je wilt moet je maar een mailtje sturen en dan mail ik na de trouwdatum wel enkele foto's door. Ik ben ook een 1m 70 en heb een klaine B cup, dus qua maten zou het misschien wel lukken.
Je moet maar zien he. dhontsofie@skynet.be veel plezier nog!!
|
|
sarah
17-6-2005
|
21-9-2005 14:43:36
hey eva,
ik heb mijn trouwkleed laten maken en ik heb juist ongeveer dezelfde maten. als jij. als je wilt mag je het mijne lenen voor je grote dag. als je foto wilt zien. stuur dan ff een mailtje naar saartje69@msn.com. vriendelijke groetjes sarah al drie maand en tien dagen gehuwd
|
|
Tine
6-8-2005
|
26-9-2005 16:30:26
Dag Eva,
Mijn jurk was heel eenvoudig. (ik ben ook niet voor al te veel versiersels). En ook in de stijl van Linea en Rembo. Wel een ander merk, maar even mooi! Het is een haltertop, met blote schouders en rug. De jurk bestaat uit twee stuks, en de rok komt tot net op de schoenen (ik wou die niet op de grond hebben). En ik was er de dag zelf heel blij om, het was tenminste praktisch. Ikzelf ben 1m 74, de jurk is maat 40 (kan door naaister aangepast worden), en ik heb ook een B-cup.Moest je interesse hebben, laat je email even achter, dan mail ik je enkele foto's. Groetjes, Tine
|
|
Eva
10-6-2006
|
28-9-2005 15:18:15
Hallo Joke, hopelijk kom je hier nog even een kijkje nemen. Bedankt voor de leuke tip Farah Love in Zwijndrecht. Ben daar gisteren langsgeweest en heb een afspraak 29 oktober (dan is de nieuwe collectie al binnen) om te passen. Ze heeft me een paar voorbeelden laten zien en ik zag er onmiddellijk al een paar volledig naar mijn zin. En wat nog beter is; als ik die periode bestel betaal ik MAX 650 euro! En dEcht bedankt!
|
|
Debra
11-8-2006
|
29-9-2005 21:06:40
Hoi Eva,
Ik ben in mei jongstleden getrouwd en ik verkoop mijn kleed. Het is er een van Linea Raffaëlli, maat 38. Het is een kleed uit 1 stuk (dus geen top en rok). Hij bestaat bovenaan uit een bustier en onderaan een A-lijn. Onderaan hangt er voilestof! Aan de zijkant hangt een bloem. Als je nog voor oktober naar de site van Linea Raffaëlli surft dan zie je hem nog op foto.De prijs is uiteraard overeen te komen!
Hier mijn adres en telefoonnummer: Ampe Cleo Nieuwstraat 7 8020 Herstberge 050/27.53.78 0474/28.68.74
Hopelijk horen we elkaar nog!
Grtz Cleo
|
|
leslie
30-10-2009
|
21-10-2005 20:56:08
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer 1m75, met hoepelrok, ... als je interesse hebt en meer info wil , vraag je maar! Ik heb uiteraard ook foto's als je wil. groetjes, Leslie***
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|