Terug naar overzicht
Hey,Ik trouw de dag voor jou,en heb ook 1 augustus mijn vrijgezellen, wij gaan waarschijnlijk naar een coctailbar of chocoladebar en en dan een stapje in de wereld zetten!Tine
Ik had afgelopen weekend mijn vrijgezellen. Op de website onderaan kan je bij 'nieuws' aan verslag vinden en bij 'foto's' kan je ook al enkele foto's vinden.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallokes,wij hebben onze vrijgezellendag gehad op 27 juni. Eerst werd ik ontvoerd en hebben ze mij naar een pic nic plaats gebracht lekkergegeten met wat champagne bij. daar hebben we gezellig gezeten moest ik wat vragen beantwoorden en wat opdrachten maar leuke opdrachten. Dan had ieder een tekst of foto bij die lagen door elkaar en ik moest weten te zeggen van wie de annecdode kwam en er uitleg bij geven heel tof en emotioneel. op het einde kreeg ik nog een opdracht dat ik een liedje moest maken op scouke en louke zo noemen we elkaar.kreeg even de tijd om me te douchen.Dan zijn we gaan etenEn daarna kregen mijn verloofde en ik een prive feestje met als onze vrienden en oude bekenden echt jheel tof een dag om nooit meer te vergeten :-)xxx
Hey,wij hadden in de namiddag ook iets apart: voor mij hadden ze een upperdare party georganiseerd en met mijn man zijn ze gaan lasershooten. Daarna hadden ze een locatie afgehuurd en drank en tapa's voorzien voor iedereen samen. Het was een heel gezellige namiddag en avond!groetjes,Sylvia (80 dagen getrouwd)
Ik heb ook op 1 augustus mijn vrijgezellen, heb gewoon lijstje van wie ik erbij wou doorgestuurd naar meisje die alles organiseert. We zullen met zijn 12en zijn en niemand lost iets, af en toe krijg ik een sms met een directe vraag maar niets laat me toe te kunnen raden wat ze aan het bekokstoven zijn.. Ik heb wel op voorhand moeten zeggen wat ik absoluut niet wil doen. Ik dacht aan een tof ontbijt, samen naar de kapper s'morgens of zo of een massage, dan stad in trekken om allerhande opdrachten ( verkleed) uit te voeren om dan uiteindlijk in een tof en trendy restaurantje uit te komen en nog is goed te feesten.. GroetjesDeborah09/09/2009