Terug naar overzicht
Welk heb je gekocht? Je zal er wel super me staan anders zou je het niet gekozen hebben Foto's op pc zijn bedrieglijk..Grtjs
Hey AnnabelIs het van bij Konings? Welk is het geworden? Ik weet zeker dat je er de dag zelf wel zal in stralen, jij bent geen internetfoto hé!sofie15/05/10
ja zal even op da papier moeten kijken van welk mrk het was want zelfs dat weet ik nimmer!zo zot als een mus loop ik!heb er met mijn vriend over gesproken en als ik echt wil gaan we terug...maar is zoals jullie zeggen,heb er toen voor gekozen dus de foto zal niet echt overkomen vrees ik.zal nog laten weten welke jurk het is....merci voor de steun!!!
als je bang bent voor een verkeerde keus bel je eens en vraag of je nog eens mag gaan kijken, ik twijfelde na een paar dagen of ik nu een sjaal of bolero zou nemen, ik mocht metteen terug gaan en beiden passen, ik heb dan de sjaal niet genomen maar wel de bolero.
Dag Annabel,Ik denk dat iedereen daar wel wat last van heeft hoor! Wij trouwen 8 augustus, en ik denk soms nog wel es van: "heb ik wel het juiste kleedje gekozen"... Maar telkens als ik opnieuw pas, komt dat speciale gevoel weer boven. Niet twijfelen, niet meer bladeren in boekjes of websites afschuimen met allerlei merken. In elke winkel kan je wel een kleed vinden dat je super mooi vindt... Groetjes Sara