Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schrik

13-7-2009 22:19:31
o boy heb vandaag nog maar mijn kleed gekozen en heb al schrik dat ik toch niet het juiste heb.heb het nog eens bekeken op pc en kwe ni...vind het niet zo wat ik zocht...krijg al veel schrik!!!!

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 323

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik13-7-2009 22:48:21

Welk heb je gekocht? Je zal er wel super me staan anders zou je het niet gekozen hebben Foto's op pc zijn bedrieglijk..
Grtjs

Sofie

Meld misbruik14-7-2009 8:18:02

Hey Annabel

Is het van bij Konings? Welk is het geworden? Ik weet zeker dat je er de dag zelf wel zal in stralen, jij bent geen internetfoto hé!

sofie
15/05/10

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik14-7-2009 10:40:59

ja zal even op da papier moeten kijken van welk mrk het was want zelfs dat weet ik nimmer!zo zot als een mus loop ik!heb er met mijn vriend over gesproken en als ik echt wil gaan we terug...maar is zoals jullie zeggen,heb er toen voor gekozen dus de foto zal niet echt overkomen vrees ik.zal nog laten weten welke jurk het is....
merci voor de steun!!!

heidi

Meld misbruik14-7-2009 11:21:05

als je bang bent voor een verkeerde keus bel je eens en vraag of je nog eens mag gaan kijken, ik twijfelde na een paar dagen of ik nu een sjaal of bolero zou nemen, ik mocht metteen terug gaan en beiden passen, ik heb dan de sjaal niet genomen maar wel de bolero.

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik14-7-2009 13:34:37

Dag Annabel,

Ik denk dat iedereen daar wel wat last van heeft hoor!
Wij trouwen 8 augustus, en ik denk soms nog wel es van: "heb ik wel het juiste kleedje gekozen"... Maar telkens als ik opnieuw pas, komt dat speciale gevoel weer boven. Niet twijfelen, niet meer bladeren in boekjes of websites afschuimen met allerlei merken.
In elke winkel kan je wel een kleed vinden dat je super mooi vindt...

Groetjes Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...