Terug naar overzicht
Zaal Ter Eeste (Rodenbach) te Roeselare - ruimte zat en je zit midden in de biervaten iets heel speciaal!
Zaal Ter Eeste is inderdaad heel tof (mijn broer is er onlangs getrouwd). Anders "Box 38" in Oostende, oude bokszaal, zeer origineel. Wij dachten eerst daar te gaan maar de combinatie zaal en traiteur viel uiteindelijk toch buiten ons budget.Groetjes,Isabel
Er schiet me nog iets te binnen: Zaal Monasterium in Gent. Feestzaal is in een ontwijde kerk. Nadeel daar is dat na 3 uur de muziek stiller moet worden gezet omdat het midden in het centrum ligt.
Zoal Erna vertelt is de zaal Ter Eeste (Rodenbach) in Roeselare echt heel speciaal. Ik heb twee maanden geleden naar daar moeten gaan voor een trouwfeest en we hebben ons ogen uitgekeken! Die grote vaten tussenin en terwijl we daar waren mochten we zelfs er eens in rond lopen. Echt super!
zaal "ter eeste" in Roeselare, wij zijn er vorige maand getrouwd en hadden 245 man op ons avondfeest en ze kunnen nog grotere groepen aan. Het is in de brouwerij van de rodenbach, echt origineel!! (maar wel niet zo goedkoop). Ze hebben ook een website, ga gerust eens kijken!Sofie
Ik vond "De Beekhoeve", op de grens met Vlaams Brabant en Limburg echt de max, maar wat te ver voor ons. Dat zijn oude paardestallen die ze helemaal gerenoveerd hebben. Supergezellig!F. Istasstraat 153404 Landen (Neerlanden)www.feestzaaldebeekhoeve.be Veel succes!Groetjes,Sofie07/07/2007
Misschien wat laat en misschien wat ver, maar wij geven ons trouwfeest in zaal "E-10hoeve" in Brecht (Antwerpen). Op ons feest zullen ongeveer 300 gasten zijn. Het is een gerenoveerde schuur dat men kan opdelen in twee kleinere zalen. Echt heel gezellig!GroetjesVeerle
Hebben jullie al gedacht aan een videograaf?Wij trouwen in oktober en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal alles beter begrijpen.www.videomanie.be Vriendelijke groeten,Antoon