Terug naar overzicht
Misschien een kopie van het cd'tje voor jullie liedjes. Stel dat het ene cd'tje beschadigd geraakt, heb je nog een reserve.groetjes
in de doos voor de feestzaal:make-up (om bij te werken na de evt traantjes in de kerk en om nog wat de lippen te stiften)haarlak voor als er wat haar is losgekomen ondertussendeo om al eens te verfrissenparfum (meeste is van 's morgens al vervlogen)pleisters (tegen de blaren)evt een rekkertje als je je haar los laat, zodat je het toch op een staartje kan doen als je het te warm vindt tijdens het dansen...Els
Vergeet je misboekjes niet en snoepjes voor de kindjes aan de kerk.
De misboekjes staan inderdaad ook al klaar, maar die breng ik enkele dagen voordien naar mijn collega die ze zal uitdelen. Ook mijn bedankingetjes staan klaar, maar ook die breng ik naar iemand die in de buurt van de kerk woont.Reden: voor ons is er nog een trouwer die dag. Je weet maar nooit dat er iemand gaat rondneuzen... Ik vind het veiliger dat iemand die toch naar de kerk komt ervoor zorgt.Toch bedankt om me er attent op te maken!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/