Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat naar feestzaal? wat in kerk?

14-7-2009 10:33:34
Dag ladies,

Aangezien wij over een goeie 2 weken trouwen, heb ik hier al 2 dozen klaargezet: eentje om alles in te stoppen wat naar de feestzaal moet en eentje voor alles in de kerk.

Momenteel zit dit er al in voor de feestzaal:
- gastenboek met pen
- extra paar schoenen (om te dansen)
- enveloppendoos
- bedankingen voor ouders, getuigen en grootouders
- menukaarten
- tafelnamen om op tafel te plaatsen + feestreglement
- tafelkaartjes voor de gasten
- tafelschikking

In de doos voor de kerk zit:
- schema'tje hoe de stoelen vooraan in de kerk geplaatst moeten worden
- huwelijkskaars
- cd met onze liedjes
- bedanking voor de koster die onze powerpoint zal verzorgen
- bloemstukjes voor het altaar moeten hier ook nog bij, maar kan ik momenteel nog niet maken

Zijn er nog zaken waaraan jullie denken, die ook in de kerk of feestzaal aanwezig moeten zijn en waar ik momenteel nog niet aan gedacht heb?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Véronique
31-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 464

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik14-7-2009 10:41:50

Misschien een kopie van het cd'tje voor jullie liedjes. Stel dat het ene cd'tje beschadigd geraakt, heb je nog een reserve.

groetjes

Els
17-7-2010
 Meld misbruik14-7-2009 11:55:25

in de doos voor de feestzaal:
make-up (om bij te werken na de evt traantjes in de kerk en om nog wat de lippen te stiften)
haarlak voor als er wat haar is losgekomen ondertussen
deo om al eens te verfrissen
parfum (meeste is van 's morgens al vervlogen)
pleisters (tegen de blaren)
evt een rekkertje als je je haar los laat, zodat je het toch op een staartje kan doen als je het te warm vindt tijdens het dansen
...

Els

TABITHA
1-8-2009
 Meld misbruik14-7-2009 16:34:32

Vergeet je misboekjes niet en snoepjes voor de kindjes aan de kerk.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 18:01:01

De misboekjes staan inderdaad ook al klaar, maar die breng ik enkele dagen voordien naar mijn collega die ze zal uitdelen. Ook mijn bedankingetjes staan klaar, maar ook die breng ik naar iemand die in de buurt van de kerk woont.
Reden: voor ons is er nog een trouwer die dag. Je weet maar nooit dat er iemand gaat rondneuzen... Ik vind het veiliger dat iemand die toch naar de kerk komt ervoor zorgt.

Toch bedankt om me er attent op te maken!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...