Terug naar overzicht
je vindt er een aantal via google ... maar de makkelijkste manier is je gaat naar het dichtstbijzijnde station ... neemt de foto die je wil ... pompt die in photoshop en verandert de naam van de stad in ... brussel noord / central / zuid / denderleeuw / ... / komen / wervik
Via google heb ik er idd al 1 bruikbaar gevonden...Met photoshop kan ikzelf niet overweg maar mijn schoonbroer wel. Kga daar idd eens gaan aankloppen.Alhoewel ik het wel leuk zou vinden dat het de 'echte' bordjes zijn... (Verschillende achtergrond)Toch bedankt Bart!
Ik zou t meteen voor je doen, maar woon niet dicht bij een stationnetje op die lijn... Hopelijk zijn er behulpzame bruidjes... Of maak er nog ns een gezellig uitstapje van?veel plezier!NelePS Photoshop zou t 'echte' ervan afhalen, de omgeving waarin het bord staat is bij elk stationnetje anders, hé!PPS misschien is het handig als je de stationnetjes die je zou willen even opschrijft?
Je hebt gelijk, Nele!Het gaat vooral op volgende stations: Waregem, Harelbeke, De Pinte,Gent, Leuven, Brussel Noord, Brussel-Zuid, Brussel-centraal, Denderleeuw, Zottegem, Oudenaarde, Kortrijk, Wevelgem, Bissegem Menen, Wervik, Komen,...Ik heb dezelfde mening over het Photoshoppen! Ik zou liever de originele foto's hebben maar als het echt niet lukt zal het toch zo moeten gebeuren...Groetjes,Synthia
ik zal morgen mijn fototoestel eens meenemen, en eens proberen of het lukt door het venster. Kan wel niets beloven. Ik start in waregem, dus die kan ik zeker trekken, deinze en de pinte passeer ik, dus ga proberen door het venster, en Gent kan ik ook trekken, daar stap ik al weer uit.
Of het nu lukt of niet: alvast heel erg bedankt voor de moeite, Katelijne!Iedere fotootje bij is voor mij heel wat werk minder!