TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
14-7-2009 14:18:19
Mijn toekomstige gaat zelf kiezen en ik zal maar pas op onze trouwdag zien wat hij gaat aanhebben (een beetje om mij te plagen omdat hij mijn kleed ook nog niet mag zien). Ik laat hem volledig vrij in de keuze.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-7-2009 14:26:54
Mijn ventje heeft een zwart kostuum gekocht (ook omdat dit tijdloos is). Hij zal eronder een zwart hemd dragen. Zijn das is net dezelfde kleur als mijn jurk. Op die manier passen we ook samen.
Heb je dat bruin kostuum al gezien in een winkel waar je kostuums kan huren? Misschien kan je het enkel kopen?
Maak een weldoordachte keuze!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Synthia
29-8-2009
|
14-7-2009 14:36:37
Mijn vriend huurt ook z'n kostuum, net zoals alle mannen van de suite (10 in het totaal :-)) Ik mag het zelf ook nog niet zien maar weet wel dat het donkerbruin is...
|
|
Synthia
29-8-2009
|
14-7-2009 14:36:38
Mijn vriend huurt ook z'n kostuum, net zoals alle mannen van de suite (10 in het totaal :-)) Ik mag het zelf ook nog niet zien maar weet wel dat het donkerbruin is...
|
|
Windy
19-9-2009
|
14-7-2009 14:41:01
Dag Katrien,
Als jullie liever een kostuum willen huren dan zou ik gewoon eens zo een winkel binnenstappen die kostuums verhuurt. Mijn vriend huurt zijn kostuum ook, hij is ook heel mager en is tamelijk groot en hij heeft geen enkel probleem gehad om een kostuum te vinden.
groetjes, Windy 19/09/'09
|
|
Katrien
3-10-2009
|
14-7-2009 15:17:01
Ha awel da's goed om dat is allemaal te lezen. Ik mag niet mee voor zijn kostuum, ik mag alleen mijn gedacht en smaak uitleggen hehe. Uiteindelijk maakt hij zelf de finale beslissing.
Mijn kleed is spierwit, dus het maakt niet zozeer uit of hij in't bruin of donkergrijs/zwart gaat... Ook word ik natuurlijk beetje misleid door die modellen die die kostuums dragen, bruine huid, bruin haar, bruine ogen en dan zo'n schoon pak... :-)
Hij zal wel de juiste keuze maken... Morgen zal ik het horen!
Groetjes en bedankt voor jullie antwoorden! Katrien
|
|
annabel
12-6-2010
|
14-7-2009 17:06:03
als het aan mij lag,zou mijn vriend zelf moeten kiezen en ik nog niks zien maar ja het is ne vent en natuurlijk wil hij niet alleen..nog beter...ik moet kiezen hehe...ok ja wel leuk maar zou leuker gevonden hebben om nog niks te zien tot de dag zelf. natuurlijk..voor hem alles..dus ja ik zal wel mee kiezen :D
|
|
KARIN
22-5-2010
|
14-7-2009 21:13:35
Mijn zus haar man is in't bruin getrouwd en draagt zijn kostuum geregeld naar't werk, dus moest je t kopen kan je man zijn kostuum gerust ook erna nog dragen.. Grtjs
|
|
joke
1-8-2009
|
15-7-2009 13:23:41
hey!
Ik heb gehoord dat het huren van een kostuum toch ook al gauw een kleine honderd euro kost... Zeker als hij het nadien nog kan afdragen, dan zou ik persoonlijk (maar ja wie ben ik ;) ) een kostuum kopen. Tenzij je de suite natuurlijk allemaal in hetzelfde kostuum wilt. Mijn toekomstige heeft een bruinig kostuum gekocht en hij gaat dat zeker afdragen op zijn werk. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je niet in een bruin kostuum kunt gaan werken?! Dat is in ieder geval een regel waar ik nog nooit van heb gehoord. Wij hebben zijn kostuum op maat laten maken bij café costume, wegens hetzelfde probleem. Je vindt er kostuums vanaf 450€ en de service is schitterend.
véél succes met de zoektocht en de rest van de voorbereidingen!
|
|
Lien
7-5-2010
|
15-7-2009 13:43:09
mja, als jullie liever huren, dan doen jullie dat toch gewoon? Iedereen luistert altijd zo fel naar wat andere mensen denken...
En als je beslist om te kopen, laat hem dan gewoon eens een bruin passen, en een zwart, en kijk waar hij het mooist mee staat. En waarom kan hij niet in een bruin kostuum werken, moet iedereen op de firma hetzelfde kostuum aan?
in ons geval gaat mijn schoonma mee mijn kleedje kiezen, en dan daarna gaat zij ook mee zijn kostuum kiezen, en ik vertrouw erop dat schoonnmama ervoor zorgt dat we bij elkaar passen ;-)
veel succes met de zoektocht, het komt wel op zijn pootjes! :)
groetjes Lien
|
|
Katrien
3-10-2009
|
15-7-2009 13:52:24
Hey Lien
Het is uiteindelijk ook zo gegaan. Kheb hem gezegd dat het voor mij niet meer uitmaakte welke kleur hij aandeed, zolang hij het zelf graag zag en het hem paste ist goed! Hij is vandaag met zijn mama en mijn mama naar de winkel gegaan (om te kopen..) en het is gekocht. Zelf weet ik niets, dat blijft een verassing tot de dag zelf (dat wou ik ook)! Ons mama zorgt voor het "samenpassen" net als bij jou dus let's hope dat het gelukt is hehe!
Het gaat niet om het willen doen wat de anderen zeggen, het is gewoon luisteren naar de meningen van anderen en kijken of mijn gedachten bevestigd worden :)
Alleszins, een man in kostuum is toch meestal "mooi zicht" dus hij mag dan nog helemaal iets anders nemen dan dat ik in gedachten had, hij zal er wel goed uitzien!
Groetjes Een aftellende bruid in spe
|
|
Lien
7-5-2010
|
15-7-2009 13:56:55
tof dat het goed gekomen is :) spannend he! Ik ga er van uit dat we onze mama's wel kunnen vertrouwen ;-) Ik heb mijn ventje nog nooit in kostuum gezien, dus kijk er wel naar uit (al moet ik nog wel bijna 300 dagen wachten hoor...)
|
|
annen mark
5-9-2009
|
15-7-2009 17:12:42
Mijn vriend koopt zijn kostuum (hij heeft maat 46 , maar ook daar zijn er wel nog kostuums te huur, mr idd heel klassiek). Hij heeft Lubiam kostuum gekocht, zijn heel speciale kostuums en waarsch zal hij h later ook nog weinig aan doen of tenzij bv borek alleen en bv jas boven jeans. Het is blijkbaar zo dat ook mannen mer en meer kostuum kopen ook al dragen ze het nadien niet meer, emancipatie he! :)
gr
|
|
Veerle
6-6-2009
|
17-8-2009 16:06:59
Mijn man heeft zijn kostuum laten maken bij Suit Supply in Maastricht. Er was een actie '2 kostuums op maat voor de prijs van 1'. 700 euro voor 2 kostuums op maat! Hij moest kiezen uit een 40-tal stoffen, maar dat waren allesbehalve typische restjes. Dé stof die hij wilde zat er zelfs tussen (zwart). Het was prachtig. Hij heeft er ook 2 hemden op maat laten maken (wit). Hij droeg er dan een paarse das op. (Dat was de accentkleur van ons huwelijk). Zijn trouwkostuum is te chique om mee te gaan werken, maar kan perfect dienen voor feesten en diners. Groetjes, Veerle
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|