Terug naar overzicht
Annabel,Waarom ga je eigenlijk persé naar Koonings??Gr.Tess
das een goede vraag...nou ja nu kan ik niet anders want had daar een jurk gekozen en voorschot gegeven.vond wel dat er veeeeeeel keuze was.Het was me gewoon allemaal te snel gegaan.de winkel was maar 1 uur meer open en tja leek echt snel te gaan...zou normaal maandag naar le chapeau gegaan zijn.vind jij Koonings niet zo goed?groetjes annaxxx
Hey AnnabelIk ben blij dat je nog eens mag langsgaan. ik ben ook een enorme twijfelaar maar meestal is mijn eerste keuze de beste dus laat je niet teveel gekmaken! Je moet rekenen dat je op de dag zelf én mooi opgemaakt bent én een mooi kapsel hebt erbij én straalt van geluk!Je zou er bij wijze van spreken in een juttezak nog mooi uitzien dus zeker in een mooie trouwjurk :-)veel succes maandag!Sofie15/05/10
Annabel,Ik ben (nadat ik reeds mijn kleed gevonden had bij Le Chapaeu in Bree) is naar Koonings gereden voor schoenen.Ik werd ontvangen door iemand in training (???)Ze vroeg of ik een afspraak had en ik zei dat ik enkel maar eens kwam kijken voor een schoentje... daar waren ze precies niet zo mee gediend.Mochten naar boven gaan en daar hebben we dan een half uur staan "schilderen" (wij hadden ondertss al +/- 2.5 in de wagen gezeten wegens wegenwerken), een drankje of een zitplaats is ons totaal niet aangeboden. Maar we hadden al lang genoeg gezeten dus maar wat rondgewandeld, amai... als ik al die jurken daar zag...pppffff... idd, veel keuze maar allemaal dezelfde genre - styl - materiaal - ... bbbrrrr, nee ik was blij dat ik mijn kleed gevonden had, toen wist ik meteen dat ik dus blijkbaar wel iets unieks heb!Ze vertelde ons dat ze weining tijd hadden (omdat we geen afspraak gemaakt hadden) maar ondertss zijn er al wel 3 verkoopsters naar ons gekomen met de vraag of ze ons konden helpen, want tja... die liepen daar maar wat doelloos rond...Mss een drankje aanbieden??? Na 3 kwartier daar rondgewandeld te hebben kwam de verkoopster (in training) met 2 dozen schoenen, dat was alles wat ze nog hadden in mijn maat 40!!!! 2 paar schoenen???Ik zei haar "gelukkig hadden we niet speciaal hiervoor verlof genomen en een afspraak gemaakt voor 2 paar schoenen".Ik heb ze zelfs niet gepast, was totaal mijn ding niet en zijn toen vertrokken.Toen zijn we nog lekker gaan shoppen in Eindhoven...Maar...Ieder zijn goesting en smaak... en ik weet zeker dat jij op jullie dag zult stralen!Laat de aanpassingen doen die jij graag hebt zodat jij je droomjurk toch nog zult hebben.Komt wel goed...Veel plezier en succesGr.Tess10/10/2009
Ik ben ook naar Koonings gegaan voor mijn jurk en ik vond het ook de beste winkel voor alle bruidstoestanden. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je er een afspraak moet maken omdat het tenslotte toch wel allemaal wat langer duurt dan een 'gewone' aankoop. Bovendien hebben ze er echt heel veel keuze, voor alle budgetten en zijn ze heel professioneel en vriendelijk.Je had echt geen betere keuze kunnen maken, ik zal echt die zaak aan iedereen aanbevelen.groetjesNathalie
Nathalie, Ieder zijn smaak en goesting...en ben blij dat jij en nog andere bruidjes daar echt wel hun ding gevonden te hebben..Maar jij vindt het dus normaal dat ik "maar" 2 paar schoentjes kreeg te zien??en daar zou ik dan een afspraak voor moeten gemaakt hebben??Ondertussen heb ik mijn schoentjes gevonden bij Tsjari... keuze ten over, vriendelijk en meer modellen in maatje 40...Ben weeral blij dat ik niet bij de eerste de beste winkel stop, iets koop en dan niet meer ga verder kijken...Kilometers maken hoort ook bij de voorbereiding van een trouw...Gr.Tess
amai das niet echt zo vriendelijk dat ze jullie daar zo lieten staan!ons werd meteen drinken aangeboden en wij moesten op niks wachten.had wel een afspraak maar was veel te laat door het verkeer...hb wel een beetje spijt dat ik eerst niet verder gezocht heb maar ja...heb uiteindelijk toch mijn zin daar gevonden.ale ban dan toch niet alleen zo een twijfelaar :)groetjes!!!