Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opgelucht!!!

14-7-2009 16:59:59
omdat ik zo bleef twijfelen over de jurk(die ik gisteren nog maar besteld heb),heb ik toch alle moed bijeen gerapen en terug na koonings gebeld om te vragen of ik niet mocht terug komen.heb uitgelegd dat ik plots heel hard twijfel en zeker doordat ik de jurk op de site niet zo mooi vond!Ik had van in het begin een jurk in gedachten en ja hoor ze gaat ernaar toe maar in plaats van mijn droomjurk eens gevraagd te hebben!!!!
wil zeker van mijn stuk zijn en ook die jurk eens passen.ook de bandjes zou ik veranderen...wist niet eens dat da kon :)

bij deze...een opgelucht toekomstig bruidje oeffff ;)

maandag nieuwe pasbeurt en..volle vier uur in de auto (op en af) voor mijn droomkleed.

groetjes anna
12-06-2010

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 382

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik14-7-2009 20:34:31

Annabel,

Waarom ga je eigenlijk persé naar Koonings??

Gr.
Tess

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik14-7-2009 20:59:28

das een goede vraag...
nou ja nu kan ik niet anders want had daar een jurk gekozen en voorschot gegeven.
vond wel dat er veeeeeeel keuze was.
Het was me gewoon allemaal te snel gegaan.de winkel was maar 1 uur meer open en tja leek echt snel te gaan...
zou normaal maandag naar le chapeau gegaan zijn.
vind jij Koonings niet zo goed?

groetjes anna
xxx

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik14-7-2009 20:59:31

das een goede vraag...
nou ja nu kan ik niet anders want had daar een jurk gekozen en voorschot gegeven.
vond wel dat er veeeeeeel keuze was.
Het was me gewoon allemaal te snel gegaan.de winkel was maar 1 uur meer open en tja leek echt snel te gaan...
zou normaal maandag naar le chapeau gegaan zijn.
vind jij Koonings niet zo goed?

groetjes anna
xxx

Sofie

Meld misbruik15-7-2009 8:33:37

Hey Annabel
Ik ben blij dat je nog eens mag langsgaan. ik ben ook een enorme twijfelaar maar meestal is mijn eerste keuze de beste dus laat je niet teveel gekmaken! Je moet rekenen dat je op de dag zelf én mooi opgemaakt bent én een mooi kapsel hebt erbij én straalt van geluk!
Je zou er bij wijze van spreken in een juttezak nog mooi uitzien dus zeker in een mooie trouwjurk :-)
veel succes maandag!
Sofie
15/05/10

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik15-7-2009 10:03:11

Annabel,
Ik ben (nadat ik reeds mijn kleed gevonden had bij Le Chapaeu in Bree) is naar Koonings gereden voor schoenen.
Ik werd ontvangen door iemand in training (???)
Ze vroeg of ik een afspraak had en ik zei dat ik enkel maar eens kwam kijken voor een schoentje... daar waren ze precies niet zo mee gediend.
Mochten naar boven gaan en daar hebben we dan een half uur staan "schilderen" (wij hadden ondertss al +/- 2.5 in de wagen gezeten wegens wegenwerken), een drankje of een zitplaats is ons totaal niet aangeboden. Maar we hadden al lang genoeg gezeten dus maar wat rondgewandeld, amai... als ik al die jurken daar zag...pppffff... idd, veel keuze maar allemaal dezelfde genre - styl - materiaal - ... bbbrrrr, nee ik was blij dat ik mijn kleed gevonden had, toen wist ik meteen dat ik dus blijkbaar wel iets unieks heb!
Ze vertelde ons dat ze weining tijd hadden (omdat we geen afspraak gemaakt hadden) maar ondertss zijn er al wel 3 verkoopsters naar ons gekomen met de vraag of ze ons konden helpen, want tja... die liepen daar maar wat doelloos rond...
Mss een drankje aanbieden???
Na 3 kwartier daar rondgewandeld te hebben kwam de verkoopster (in training) met 2 dozen schoenen, dat was alles wat ze nog hadden in mijn maat 40!!!! 2 paar schoenen???
Ik zei haar "gelukkig hadden we niet speciaal hiervoor verlof genomen en een afspraak gemaakt voor 2 paar schoenen".
Ik heb ze zelfs niet gepast, was totaal mijn ding niet en zijn toen vertrokken.
Toen zijn we nog lekker gaan shoppen in Eindhoven...

Maar...

Ieder zijn goesting en smaak... en ik weet zeker dat jij op jullie dag zult stralen!
Laat de aanpassingen doen die jij graag hebt zodat jij je droomjurk toch nog zult hebben.
Komt wel goed...

Veel plezier en succes

Gr.
Tess
10/10/2009

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik15-7-2009 10:44:39

Ik ben ook naar Koonings gegaan voor mijn jurk en ik vond het ook de beste winkel voor alle bruidstoestanden. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je er een afspraak moet maken omdat het tenslotte toch wel allemaal wat langer duurt dan een 'gewone' aankoop. Bovendien hebben ze er echt heel veel keuze, voor alle budgetten en zijn ze heel professioneel en vriendelijk.
Je had echt geen betere keuze kunnen maken, ik zal echt die zaak aan iedereen aanbevelen.
groetjes
Nathalie

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik15-7-2009 11:11:23

Nathalie,

Ieder zijn smaak en goesting...
en ben blij dat jij en nog andere bruidjes daar echt wel hun ding gevonden te hebben..

Maar jij vindt het dus normaal dat ik "maar" 2 paar schoentjes kreeg te zien??
en daar zou ik dan een afspraak voor moeten gemaakt hebben??

Ondertussen heb ik mijn schoentjes gevonden bij Tsjari... keuze ten over, vriendelijk en meer modellen in maatje 40...
Ben weeral blij dat ik niet bij de eerste de beste winkel stop, iets koop en dan niet meer ga verder kijken...

Kilometers maken hoort ook bij de voorbereiding van een trouw...

Gr.
Tess

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik15-7-2009 12:32:31

amai das niet echt zo vriendelijk dat ze jullie daar zo lieten staan!
ons werd meteen drinken aangeboden en wij moesten op niks wachten.had wel een afspraak maar was veel te laat door het verkeer...
hb wel een beetje spijt dat ik eerst niet verder gezocht heb maar ja...heb uiteindelijk toch mijn zin daar gevonden.

ale ban dan toch niet alleen zo een twijfelaar :)

groetjes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...