Terug naar overzicht
Wij hebben er 1 augustus ons feest. Zaterdag hebben we nog een afspraak waardat ook de dj zal bij zijn. Tot nu toe weet ik er ook niet veel van. groetjes, Carolina
't Schijnt wel een goeie dj te zijn. Heb er zelf geen ervaring mee.Feesten bij den Eyck zijn altijd ok! Op onze huwelijksdag (bijna 1j geleden al!) waren de zalen bezet. Ons feest ging door in't Molenhof te Ravels, ook een aanrader!Groetjes Evy347 dagen getrouwd
heb daar als 'Goede Herder' al meerdere vieringen mogen voorgaan en 't is daar steeds picobello!
Wij zijn op 11/7/9 getrouwd en hadden ons feest in den Eyck in Kasterlee. Niks dan lof hierover! Het was een superfeest! Wij hebben op voorhand 12 feestzalen bezocht (en waren ook al naar heel wat trouwfeesten op verschillende plaatsen geweest) en zijn heel blij dat we voor den Eyck gekozen hebben. Het is een prachtige locatie, de zaakvoerder is een hele fijne man die mij goed op mijn gemak kon stellen, er is een hele mooie receptieruimte (want we konden niet in de tuin door de regen), het eten was enorm lekker en de huisdj is erg goed, de dansvloer stond constant vol!