Terug naar overzicht
Ik vind persoonlijk dat je je niks moet aantrekken van wat anderen vinden. Als jij het graag wil op JOUW dag, gewoon doen dan. Ik vind het zelfs een heel leuk idee om ze bloemblaadjes en zo te laten sturen. Gewoon doen.Veel plezier,Kim
bloemenblaadjes strooien vind ik eerder iets voor kleine bruidskindjes, ik zou ze eerder allemaal een boeket of polscorsage geven en naar voor laten stappen. Het zijn tenslotte volwassenen.
ja er is inderdaad een boeket voorzien voor de bruidsmeisjes. Viola discussie gesloten geen bloedblaadjes gooiende bruidsmeisjes..
ik heb 3 bruidsmeisjes, ook volwassenen, en doe net hetzelfde! ze zijn zelf helemaal enthousiast, dus gewoon doen!
Bloedblaadjes... Oei! :-DGroetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wat vinden je bruidsmeisjes zelf? Want misschien wil jij graag dat ze bloemblaadjes strooien, maar zien ze dat zelf helemaal niet zitten en willen ze liever subtieler aanwezig zijn...De ringen dragen is natuurlijk geen probleem, en zolang ze een 'volwassen' rol krijgen in jouw huwelijk kan ik me niet voorstellen dat ze gaan weigeren.Maar persoonlijk zou ik er wel een probleem mee hebben om bloemblaadjes te moeten strooien...Succes!