TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
petroeska
16-4-2010
|
14-7-2009 19:08:27
heykes ;)
Ik zelf ben van kortemark afkomstig maar ik vind ten bogaerde eigenlijk niet zo geslaagd qua trouwzaal. We hebben vroeger daar nog communies gedaan en de service vond ik daar echt niet goed, vooral koud eten, ofwel geen bediening ofwel veel te laat met de bediening en noem maar op. Dus spreekt het eigenlijk voor zich dat ik daar ook niet ga voor mijn trouwfeest. Ikzelf stond vooral in twijfel tussen De Krone in Diksmuide ofwel trouwzaal in ichtegem. Daar ichtegem niet zo vriendelijk waren en ook weinig informatie gaven heb ik uiteindelijk gekozen voor de Krone in Diksmuide. Veel plezier met je zoektocht ;)
groetjes petroeska
|
|
Cynthia
30-4-2010
|
14-7-2009 20:02:22
Hallo,
Wij hebben enkele maanden geleden naar een huwelijk geweest in de alta ripa. Was zeer lekker qua eten en vlot van bediening.
Groetjes
|
|
ariadne
5-9-2009
|
14-7-2009 21:03:30
wij zijn vorig jaar te gast geweest op een trouwfeet in ten boogaerde, en alles was perfect. Zo zie je maar dat het kan verschillen van avond tot avond groetjes
|
|
petroeska
16-4-2010
|
14-7-2009 21:18:19
qua eten is het ook te zien denk ik hoeveel je wel wilt uitgeven per menu en zo
|
|
Johanna
|
14-7-2009 22:22:21
Ik ben vorig jaar te gast geweest op een trouwfeest in 't Gravenhof. Persoonlijk vind ik dit een hele goede zaal. Vooral het concept walking dinner in combinatie met diner aan tafel is absoluut een aanrader! Een ideaal concept waarbij je als trouwkoppel makkelijk eens bij iedereen een klapke kan doen. Wel rekening houden of je voornamelijk een jong publiek of eerder ouder publiek hebt, want het is natuurlijk wel een poosje rechtstaan (voor receptie en voorgerecht, hoofdgerecht en dessert aan tafel.) Als ik mij zelfs niet vergis hebben ze intussen het interieur opgefrist.
Wanneer plannen jullie de trouw, want volgens mij wel een druk bezette zaal.
Veel succes nog, Gr J.
|
|
funfoto
|
15-7-2009 7:57:00
|
|
inge
|
15-7-2009 8:20:32
Beste Pascal,
Wij dit jaar getrouwd in Ten Boogaerde en heb alleen maar lof. Het zijn nieuwe eigenaars sinds twee jaar... de zaal is wat opgefrist... en het was tip top in orde!
spijtig dat het al voorbij is...
groetjes
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
15-7-2009 8:25:57
Wij hebben al een aantal feesten meegemaakt in Alta Ripa en het was steeds af. Wij wilden ook eerst deze zaal nemen, maar omdat zij al zo volzet waren, zouden we maar pas 2 maanden na onze gekozen huwelijksdatum kunnen trouwen. Daarom hebben we gekozen voor het Vijverhof in Wevelgem.
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
15-7-2009 8:26:06
Wij hebben al een aantal feesten meegemaakt in Alta Ripa en het was steeds af. Wij wilden ook eerst deze zaal nemen, maar omdat zij al zo volzet waren, zouden we maar pas 2 maanden na onze gekozen huwelijksdatum kunnen trouwen. Daarom hebben we gekozen voor het Vijverhof in Wevelgem.
|
|
katelijne
|
15-7-2009 9:26:49
wij trouwen in 't gravenhof, en ben er van overtuigd dat het daar super wordt! De gastvrouw is zeer correct, en gepassioneerd door haar werk. De zaal en de tuin zijn prachtig, en naar het schijnt (heb zelf nog niet geproefd) is het eten daar zeer lekker.
|
|
lotje
30-5-2009
|
15-7-2009 9:37:32
Wij hebben recent ons trouwfeest gehad in 't Gravenhof. Om het kort te zeggen: 't benadert toch heel sterk de perfectie. Niks dan lof gehad van de gasten. Eten was superlekker, service was vlot en correct, zaal is idd volledig vernieuwd. Je kan je volledig laten leiden door Stéphanie die alles heel professioneel aanpakt. Wij hadden voor de VIP receptie gekozen voor mensen die enkel naar receptie kwamen en kregen reacties van: 'beste receptie die ze ooit gehad hbbn'. Bepaalde hadden zelfs restaurant gereserveerd voor na receptie en hebben die mogen afbellen omdat ze al meer dan genoeg gehad hadden op de receptie.
en een grote surplus is toch wel de bruidsuite in de tuin die je cadeau krijgt. Zaaaaaaalig voor het koppel om beetje uit te bollen...
Je ziet, ik kan mijn enthousiasme niet wegsteken!
Van de andere zalen kan ik niet uit ervaring spreken.
|
|
Lien
23-5-2009
|
15-7-2009 13:29:02
Wij waren vorig jaar gast bij Maelstede en het was écht top! Niets dan lof: heel vriendelijke ontvangst, prachtige tuinzaal achteraan voor receptie, en heel lekker eten!
|
|
Lien
23-5-2009
|
15-7-2009 13:29:03
Wij waren vorig jaar gast bij Maelstede en het was écht top! Niets dan lof: heel vriendelijke ontvangst, prachtige tuinzaal achteraan voor receptie, en heel lekker eten!
|
|
Astrid
20-8-2010
|
3-8-2009 13:59:15
hallo, we zijn al naar een feest in kortemark geweest en de zaal op zich vonden we niet zo gezellig en het eten was absoluut niet warm wanneer we het voorgeschoteld kregen. We zijn zelf op zoek naar een trouwzaal in de buurt van Roeselare/kortrijk. Wie eventueel nog andere zalen kan voorstellen... alles is welkom!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|