Terug naar overzicht
Hallo,wij trouwen op 13 september voor de wet en op 18 september voor de kerk. Voor de burgerlijke trouw ga ik mij iets kopen dat deftig is, maar dat ik toch nog kan verder dragen, want anders vind ik het een beetje weggegooid geld om twee keer een 'trouw'kleed te kopen. Veel plezier!
Bij mij is het allemaal op één dag, maar oorspronkelijk was ook ons idee om het op 2 dagen te doen. Ik dacht een mooi wit broekpak aan te doen. Hangt er natuurlijk van af wat je graag ziet. Het hoeft niet in het wit te zijn, hè. Ik zou iets kiezen waar jij je speciaal in voelt. Wit of eender welke kleur ... kleed, broekpak, lange rok, ...
WIj trouwen ook 1 of 2 weken voor ons kerkelijk huwelijk voor de wet.Ik had ook gedacht aan wat Marjolein al zei: iets echt deftigs, maar iets waar ik mij goed in voel en dat ik nog kan aandoen bij latere gelegenheden.
Hoi,wij zijn ook op 2 verschillende dagen voor wet en kerk gehuwd. Ik had voor mijn kerkelijk huwelijk mijn bruidskleed en voor het burgerlijk huwelijk heb ik in de solden een galakleed gekocht. Dat maakte die koele plechtigheid toch wat feestelijker.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be