Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben gekozen voor papa van Stef Bos, maar dat is niet echt geschikt voor de mama's dan natuurlijk. Maar we vinden het zo mooi en horen echt graag Stef Bos.Een andere optie was Daughters van John Mayer.Veel succes met het zoekenNele080809
Hallo,Wij hadden 'Dochters' van Marco Borsato, maar zoals bij Nele is dit ook niet echt een tekst voor de mama's. Nu niemand die hierover een opmerking gegeven heeft hoor. Ik vond de tekst van dit liedje gewoon zo toepasselijk voor de bruid die met haar papa danst, dat ik niet getwijfeld heb het te nemen.Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,KatrienReeds 26 dagen getrouwd!
Wij hebben 'Have a little faith in me' van John Hiatt.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
als je voor beiden iets wil"hero" mariah carey"wind beneath my wings" beth middlereentje waar ik altijd bij moet wenen en echt voor papas"butterfly kisses" maar eerder mooi om naar te luisteren, kijk maar eens op youtube en hou je zakdoek maar klaar ;-)
Wij gaan voor Hotel California als tweede nummer. Dit heeft 2 redenen ten eerste omdat wij het zelf graag horen en ten tweede dat onze ouders ook gek zijn van dit nummer daar dit uit hun tijd is. Wij hebben niet direct gedacht aan de verwijzing naar zoon of dochter gewoon ons hart gevolgd...Groetjes Lieve
Hoi bedankt iedereen voor de reacties!Heb ondertussen ook nog wat verder gezocht en ben blijven staan bij het volgende liedje:"You've got a friend" van James Taylor. Mooie boodschap, mooi lied :) nu eens horen wat de ouders ervan denken.Groetjes!Katrien