Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kado getuigen

15-7-2009 9:51:31
Hoi
Wij zijn nog steeds op zoek naar een geschikt kado voor onze getuigen (een man en een vrouw). We willen geen typisch kado zoals een bongobon of een fles drank ofzo, maar iets leuks, origineel... Iemand die ook zoiets heeft/had?
Groetjes!

Gwendolyn
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 383

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik15-7-2009 10:10:36

Hallo,

Ik heb dit ook een tijdje overwogen. Uiteindelijk hebben we niets gegeven omdat de getuigen dit ook niet echt verwachten. We gaan hun wel trakteren op een BBQ thuis, dit leek ons leuker tegen een kadootje.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Katrien
Reeds 26 dagen getrouwd!

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik15-7-2009 10:37:06

Hallo,

wij hebben een kleine versie van onze huwelijkskaars aan onze getuigen gegeven. dit vonden ze zo te zien wel leuk

Nog veel succes

Groetjes,
Nathalie
18 dagen getrouwd

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik15-7-2009 11:48:20

Wij hebben onze cadeaus gevonden op www.originelegeschenken.be
Daar staan echt toffe dingen op...

Els
17-7-2010
 Meld misbruik15-7-2009 12:49:10

Ik heb, toen ik zelf getuige was, zelf niets gekregen; blijkbaar is dit hier niet de gewoonte...

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik15-7-2009 13:26:02

Wij hebben een dagje georganiseerd voor onze getuigen. anderhalve maand na ons huwelijk, 's middags afgesproken voor een stadsspel, daarna bbq bij ons thuis. Was heel gezellig en iedereen vond het fijn!

Ik heb zowiezo liever doe-kado's dan krijg-kado's!

Vke
27-6-2009
 Meld misbruik23-7-2009 11:01:28

Wij heben een 3D fles met daar in 3verschillende jenevers zitten en 3labels erop (Is een fles die je in 3delen in elkaar kunt zetten tot 1mooie fles) een met bedankt een met onze naam en trouwdatum en label met onze foto.

We zijn dat gaan kopen in een winkel die gekent staat voor doopsuker

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...