Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb dit ook een tijdje overwogen. Uiteindelijk hebben we niets gegeven omdat de getuigen dit ook niet echt verwachten. We gaan hun wel trakteren op een BBQ thuis, dit leek ons leuker tegen een kadootje.Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,KatrienReeds 26 dagen getrouwd!
Hallo,wij hebben een kleine versie van onze huwelijkskaars aan onze getuigen gegeven. dit vonden ze zo te zien wel leukNog veel succesGroetjes,Nathalie18 dagen getrouwd
Wij hebben onze cadeaus gevonden op www.originelegeschenken.be Daar staan echt toffe dingen op...
Ik heb, toen ik zelf getuige was, zelf niets gekregen; blijkbaar is dit hier niet de gewoonte...
Wij hebben een dagje georganiseerd voor onze getuigen. anderhalve maand na ons huwelijk, 's middags afgesproken voor een stadsspel, daarna bbq bij ons thuis. Was heel gezellig en iedereen vond het fijn! Ik heb zowiezo liever doe-kado's dan krijg-kado's!
Wij heben een 3D fles met daar in 3verschillende jenevers zitten en 3labels erop (Is een fles die je in 3delen in elkaar kunt zetten tot 1mooie fles) een met bedankt een met onze naam en trouwdatum en label met onze foto.We zijn dat gaan kopen in een winkel die gekent staat voor doopsuker