Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes regio Aarschot?

15-7-2009 17:56:36
Hey ladies, ik meen hier en daar op de site ontdekt te hebben dat er hier ook wel enkele bruidjes uit regio Aarschot rondhangen. Zou wel leuk en vooral interessant zijn om ervaringen met mekaar uit te wisselen. We trouwen op 22 mei 2010...nog 311 dagen te gaan en ik ben al nu één en al stress soms :-)

Groetjes
Ibe

PS: mailen met andere bruidjes is natuurlijk ook altijd leuk dus: ibe_degreef@hotmail.com

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 825

tania

Meld misbruik15-7-2009 20:16:20

hallokes
proficiat!!
wij trouwen 19/06/2010. en wonen in geetbets.
Ja spannend he.ik heb ook af en toe stress.
T'is best allemaal spannend. En veel organiseren :)

Bne je al eens gaan kijken naar een kleed?
ik ben zoaleens aan het rond kijken wat er allemaal in de buurt van thuis is. maandag eens kijken in aarschot centrum ( niet maxim coutier).

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-7-2009 20:24:51

Ik ben al bij Maxim's in Aarschot geweest, bij Aselin en Sposa in Heusden en bij Magda in Ransberg :-) ik heb dus al veeeeeeeeeeel kleedjes gepast hihi. Er blijven er nu nog 3 over waar ik tussen ga kiezen. Je gaat bij Harry kijken dan? Ik zou zeker ook eens naar de winkels in Heusden gaan, veel keuze en de prijzen vallen er super mee!

Bij ons zijn de zaal en kerk al geboekt. Morgen hebben we een afspraak met een fotograaf en ik verwacht deze week nog offertes van DJ's.

Het is alsof ik aan niks anders meer kan denken dan de grote dag, ik word er soms zelf gek van...gelukkig mijn ventje nog niet, die vindt het geweldig dat ik daar zo mee bezig ben.

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik15-7-2009 20:34:44

Hallo,

Ik ben een bruidje uit Aarschot! Ik trouw op 14 augustus 2009, nog een klein maandje dus...
Mijn kleedje komt van bij Maxim's couture...heel handig dus! Ik ben ook super tevreden over de service.
Ons feest gaat door in Gasthof Ter Venne en onze huwelijksnacht brengen we door in b&b de Meren.
Mijn kapster is van Tremelo: Hair and Beauty en mijn make-up wordt verzorgd door Nathalie van de Witte Lotus! :-)
Ik heb dus alles van in de buurt, behalve mijn schoenen... :-)
Als je nog graag iets wil weten, laat maar weten misschien kan ik je verder helpen!
natalie_bruynseels@hotmail.com

Groetjes.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-7-2009 20:42:07

Hey Nathalie, voor jou is de grote dag dus bijna aangebroken :-)

Morgen ga ik een 2de keer naar Maxim's. Ons feest gaat door in de Bourgondiër in Diest, Ter Venne was niet meer vrij op onze datum. Ik wilde net al vragen of er iemand een tip had om de huwelijksnacht door te brengen ;-)

tania

Meld misbruik15-7-2009 20:49:41

heykes ikke weer :)
ik ken een goeie dj in onze streek
dj willy0495385605
IS EEN HELE GOEIE;
hij kan de mensen zo op de dansvloer brengen!!!
wij hebben hem ook al geboekt. ik heb hem al vaak aant werk gezien
maar je moet hem tijdig bellen!!!!!
is snel volgeboekt.
hij vraagt 400 EURO voor ons (feestzaal in sint truiden)
je moet hem maar eens bellen als je exacte prijs wilt weten want hangt ook een beetje af hoeveel km hij moet rijde

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik15-7-2009 22:57:51

Ibe ,

Hier dus een bruidje van Rillaar maar dat wist je al he ;)!

Wij trouwen 9 juli 2010!

Ons feest zal doorgaan in De Waterhoek in Geetbets...

Dorien

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik16-7-2009 11:00:44

@ibe
hello,ben dus bruidje uit zichem en dacht eerst ook gaan te horen voor de bourgondier maar toen zeiden ze me dat die zo enorm duur zijn en heeft het me wat afgeschrikt.is dit nu echt zo?

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 13:44:07

@Kitty: de Bourgondiër duur???!!! Absoluut niet, we hebben verschillende zalen bezocht en het was zelfs de goedkoopste!!! De menu's all-inn (dus aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet en alle dranken) zitten tussen de 50 en 70 euro, dus duur...ik dacht het niet :-) Als jullie nog geen zaal hebben zeker eens gaan horen dus.

groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 13:47:17

@Dorien: wij wonen ook in Rillaar :-) tussen de vroegere Viertap en Ster.

Ik ben vandaag terug naar Maxims geweest om de kleedjes van vorige week nog eens te passen (heb er ook paar nieuwe gepast) en terwijl ik vorige week een wauw-gevoel had bij 2...had ik dat nu dus niet. Pfff niet makkelijk om DE jurk te vinden blijkbaar

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik17-7-2009 10:03:05

hallo, ik woon in veltem-beisem, dus ook niet ver van Aarschot. Wij trouwen op 29 mei 2010. Afgelopen zaterdag ben ik eens gaan kijken bij Linx in Leuven. Daar vertelden ze me dat de nieuwe collectie eind oktober, begin november binnen komt.
groetjes

katty
8-9-2010
 Meld misbruik13-4-2010 13:00:20

Halookes

blij te zien dat er zoveel bruidjes uit aarschot en omgeving zijn
ikzelf ben twee maand geleden naar Rillaar verhuist, ben afkomstig van Geraardsbergen en heb 16 jaar in anderlecht gewoond
Tja het leven kan je op een totaal andere plaats brengen hee
Ik ken er dus maar weinig mensen en heb er ook nog niet echt vrienden
Voor ons is het dus een tweede huwelijk en we trouwen op 08-09-10
Fijn je te leren kennen

Groetjes
Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...