Terug naar overzicht
Kapsalon Isaro in Temse doet heel veel bruidskapsels maar ik weet niet of ze aan huis komt.Groetjes
Ik doe mijn haar bij Kapsalon Isaro in Temse, maar die komt niet aan huis.Over welke kapster heb je het die stopt? Ik had vrijdag een afspraak voor mijn proefkapsel bij Nathalie De Bochk in Sint Gillis Waas en toen ik op het afgesproken uur daar stond was ze niet thuis. Ik heb een half uur gewacht, verschillnde berichten ingesproken op haar voicemail en tot op heden nog geen reactie. Ik had wel al voorschot gegeven. Gelukkig heb ik bij Isaro een afspraak kunnen maken!Gaat het bij jou om dezelfde kapster?
Hey, hier ook een reactie van mij. Ik heb ook Nathalie gehad voor mij trouw (net als mijn vriendin) en wij beiden waren zeer tevreden van haar, alle afspraken netjes nagekomen. Perfect op tijd op de trouwdag én een prefect kapsel dat de hele dag goed bleef zitten. Mijn ventje was er heel tevreden van. Zelfs de bruidsaccessoires heb ik bij haar kunnen kopen, van een complete service gesproken.Ik kan haar dus alleen maar aanraden.groetjesEllen
bedankt voor de reacties.Mijn kapster was in moerbeke-waas.Ik ga alles nog eens bekijken en dan eens een paar mailtjes sturen en beslissen waar ik zal gaan, heb nog geen flauw idee.De verschillende reacties die ik al gekregen heb zijn: haircorner in zele en sinaai, singles hair in lokeren, nathalie uit temse, een kapster uit belsele (weet de naam niet meer)groetjes
't Kappershoekje in LokerenKapster is Isabelle Kint en doet ook bezoeken aan huis.GroetjesKatrien
Hey, ik ben ook op zoek naar een kapper die aan huis komt regio waasland. Kan je mss laten weten waar je uiteindelijk geweest bent? (kellyke2@hotmail.com) Alvast bedankt. Kelly
Uiteindelijk ben ik in Sinaai beland. Kapsalon haircorner. Ze hebben ook een salon in Zele en zijn vrij gekend. Voor mij kwam dit er het beste uit van alle zaken waar ik proefkapsel laten doen heb. Groetjes en veel succes