TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
|
15-7-2009 21:30:29
hallo,
wij hebben JMC Productions uit Oudenburg. Is zeker aan te raden. Heb deze via een goeie vriendin van mij. Hij heeft heel veel ervaring en weet er steeds de ambiance in te houden. Ik ben er 100% zeker van dat ons feest geslaagd zal zijn wat betreft het dansfeest.
grtz
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
16-7-2009 7:14:34
Onze DJ is Martin Jonas van Menen. Echt een supergoeie DJ, speelt echt wat je vraagt .. Zoals wil je traditionele huwelijksmuziek, eerder boenkeboenke, Stubru muziek, ............... We hebben vorig jaar oktober gebeld, en hij had toen deze zomer maar 2 dagen meet vrij: 14 en 29 augustus!! Dus we hadden geluk !!! Tel: 056/51 97 17
1 Grote gouden tip: zorg altijd dat je een contract hebt met je DJ waarin vermeld staat dat hij zelf voor een vervanger zorgt als hij ziek moest zijn of als er een probleem voorvalt !!!
Nog 29 daagjes :)
|
|
Wendy
12-6-2010
|
16-7-2009 11:05:38
Hey,
Wij trouwen volgend jaar in juni en hebben Koen Geyssens (Anders met klank) geboekt. Hij had ook op de trouw van mijn ventje's broer en zus gedraaid, en hebben dus nooit gezocht, maar direkt hem gevraagd.
Groetjes, Wendy
|
|
Isabel
12-12-2009
|
16-7-2009 12:07:38
Hallo
Wij hebben Pol Vangent. Zeer goede commentaren over gehad en ook de zaal raadde hem aan.... Isabel 12/12/2009
|
|
Nele
|
17-7-2009 19:32:57
Discobar Two Friends is een ijzersterke aanrader! Zowat de goedkoopste die je kan vinden, je krijgt twee DJ's en ze weten dan ook nog eens hoe ze de sfeer erin moeten krijgen! Wij kregen van iedereen complimenten, ons feest was dus geslaagd!
|
|
Lieven
|
18-7-2009 18:00:26
Beste Bart
Ik maak deel uit van Ludwigs DJ-team. Mijn collega's van West-Vlaanderen zullen van uw feest op een professionele en leuke wijze een onvergetelijke gebeurtenis maken.
Het grote voordeel bij ons is dat wij u de zekerheid kunnen bieden dat er altijd een DJ op uw feest zal zijn. Stel u voor dat door ziekte of door een ongeval naar uw feest, uw DJ niet kan komen. Een ramp!! Wel bij Ludwigs hebben wij elke vrijdag en zaterdag 2 à 3 DJ's van wacht die hun collega's vervangen.
Het is ons motto om ervoor te zorgen dat uw feest tot in de puntjes verzorgd is. Dit doen we door een grondig voorbereidend gesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij te weten komen welke muziek u wenst, welke muziek u niet wenst, ...
Zoals u ziet, wij laten niets aan het toeval over.
Met muzikale groeten
DJ Lieven Ludwigs DJ-team www.ludwigs.be
|
|
jurgen
1-9-2006
|
31-7-2009 12:40:15
hoi
wij hadden Disco Noah uit Zeebrugge op onze trouw.... Een steengoede discobar met muziek voor jong en oud , volop ambiance... hij draait op vele plaatsen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|