Terug naar overzicht
hallo tania,Ik heb daar ook mijn kleedje besteld en is al binnen, wij trouwen in oktober 09.Het is daar wel in het frans te doen maar de baas zelf kent wel nederlands;Ikzelf heb een vriendin meegenomen die wel goed haar frans kent.De verkoopster zijn ook wel heel vriendelijk. en je mag gerust op voorhand van de site zo een kleedje of 10 opschrijven en dit dan ook mededelen aan hen .Veel succes naar het zoeken van jou droom jurkYvette
halloik dacht 'kga ook eens surfen op deze site' en ze hebben er inderdaad prachtige kleedjes die niet zo duur uitvallen. Misschien inderdaad iemand meenemen die goed overweg kan met Frans.GroetjesJessica3 juli 2010
Hallo, ik trouw 18 september en heb op deze site ook mijn droomjurk gevonden. Ik heb nog niets besteld en hoop dat ik nog tijdig bij hen kan bestellen. Er zijn redenen waarom het zolaat gebeurd maar dat doet nu niet terzake. Ik zou graag een mail naar hen versturen maar dit gaat niet. Weten jullie eventueel of zij ook nederlands verstaan aan de telefoon? Groetjes, Ingrid