TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
15-7-2009 22:03:28
Eens uittesten.
|
|
Katrien
15-5-2010
|
15-7-2009 22:09:00
Absoluut aanhouden!! Een van de mooiste momenten op de dag, de enige moment dat je met je twee gaat hebben, het moment dat iedereen naar je kijkt, moet je stralen zoals je nog nooit gestraald hebt! Het zal wel loslopen!
Veel plezier ermee, ik moet nog 304 dagen wachten :-(
Groetjes Katrien
|
|
Nathalie
27-6-2009
|
16-7-2009 9:01:01
Hoi, ik was hier ook bezorgd over. onze danslerares zei dat ik eventueel mijn kleed moest omspelden met veiligheidsspelden.
ik heb dat niet gedaan omdat ik mijn kleed zo mooi mogelijk wou houden. wat ik wel 's morgens gedaan heb is toen ik aangekleed was en ik alleen even was aan het wachten is mijn danspassen eens rustig uitgeprobeerd met het kleed. toen dat lukte was ik wel opgelucht :) tijdens het oefenen heb ik ook wel een paar keer een lange rok aangedaan zodat mijn man kon wennen aan feit dat hij niet zomaar met zijn been tussen die van mij inkon
maar dat loopt wel los hoor, dus hou zeker je kleed aan!
groetjes, nathalie 19 dagen getrouwd
|
|
Nele
28-2-2009
|
16-7-2009 9:03:50
Wij hadden ook een ingestudeerd dansje, en ik was bang dat t niet ging lukken, maar t ging vanzelf! Ik heb mijn kleed niet opgestoken, maar bij mekaar gegrabbeld, en daar gingen we! Zag er heel goed uit! Probeer inderdaad op voorhand eens wat pasjes! veel succes! neel
|
|
Lieve
1-9-2006
|
16-7-2009 11:09:26
Wij hadden een rumba en die rok gaf toch wel problemen hoor. Gelukkig hadden we het 's morgens eens uitgeprobeerd. Toen had ik mijn sleep naar binnen gedraaid, maar ik trapte wel nog op de zijkanten van het kleed, en als ik het moest ophouden, kon ik Michael niet vastpakken zoals het hoorde en was hij zijn kluts kwijt. Uiteindelijk heb ik zoveel mogelijk opgestoken met spelden, en de bovenrand van de rok opgerold, zodat de onderkant wat hoger boven de grond hing. Toen lukte het wel.
Ik ben wel heel blij dat ik mijn rok heb aangehouden, al heb ik voor het comfort wel een andere top aangedaan.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
16-7-2009 15:56:55
Wij trouwen op dezelfde datum ( 1 augustus) en hebben voor hetzelfde nummer gekozen. Maar dan de oudere versie van Dean Martin. Allé, we beginnen weer te twijfelen. De Because the night van Patti Smith blijft nog steeds door ons hoofd spoken. Maar dit is dan weer iets minder romantisch. Ik ben begin juli mijn kleed gaan passen. Ik heb een kleed met een redelijk lange sleep. Die kan er wel af (velcro systeem) maar dan had ik nog een klein sleepje. Dit zou problemen geven voor onze dans. Nu heb ik mijn kleed overal evenlang laten maken als mijn sleep eraf is. Dit is "vinniger", hierdoor kan ik nu ook achteruit stappen wat eerst niet ging. Het is toch pas net voor het dansen dat de sleep eraf gaat. Nu kan ik mijn locksteps doen wat eerst absoluut niet zou lukken. Wat voor figuren doen jullie? Wij volgen ook les maar hebben niets speiaals voor den trouw ingestudeert enkel wat we in onze basiscursus stijldansen krijgen. Maar ik ben nog een paar figuren bij aan het zoeken. Hebben jullie misschien al een filmpje gemaakt van jullie dans als jullie aan't oefenen waren? Als dat zo is zou ik dat dan misschien eens mogen zien? Carolina.Stappaerts@telenet.be
groetjes, Carolina
|
|
Carolina
1-8-2009
|
16-7-2009 15:58:30
Oh ja, kleed aanhouden. Normaal gezien kan je elk kleed wel omhoog laten binden. Alleen zien dat ze iets voorzien dat je onderrok ook mee omhoog komt. Anders loop je daar nog op.
groetjes, Carolina
|
|
Annelies
7-8-2010
|
5-2-2010 18:04:57
Hallo,
Heel mooi en tof liedje. Inderdaad een cha-cha-cha. Maar je moet je kleed aahouden. Dat is het moment dat jullie in de spotlights staan en dat moet met kleed vind ik. Jullie hebben dansles genomen dus is er zeker rekening gehouden met het kleed. En zoals de meeste, als de sleep te lang is, zal deze omgespeld worden. Je kan in de winkel vragen hoe je dit het beste doet. Zij kunnen ook lintjes e.d. voorzien voor het omspelden.
Heel veel succes! Annelies
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|