Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet veel tijd maar toch iets willen doen...

16-7-2009 7:58:48
Hallo,
Wij trouwen enkel voor de wet, gaan dan eten met familie en vrienden en daarna vertrekken we meteen op huwelijksreis...
Nu weet ik dat er aan het stadhuis nog vrienden/kennissen/collega's zullen komen kijken...
Deze zouden we toch ook graag iets willen aanbieden...
Maar voor een glasje bubbels en op het gemakje te drinken hebben we eigenlijk geen tijd...
Mss een tasje met een aandenken aan onze trouw??
Of wat kunnen we nog verzinnen om deze mensen toch te bedanken??
Of gewoon handjes schudden en niets doen??

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 321

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 8:12:20

Misschien toch een beetje tijd maken? Het is precies alsof jullie gewoon gehaast zijn, en enkel trouwen voor het papiertje en niet om te laten weten hoe graag jullie elkaar zien ...
Precies zo van .. Teken teken .. Bedankt daag ?
Iedereen z'n eigen manier van doen, maar dat zou ik toch niet echt willen.

Eventueel kun je een soort van bedankje geven inderdaad, maar halsoverkop weggaan als er vrienden en collega's enzo zijn is niet echt netjes ..

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-7-2009 8:17:24

Maar als je uit het stadhuis komt, dat we 'vieren' samen met +/- 50 personen en met deze mensen gaan we ook eten! Dus dat lijkt me niet echt hals over kop weggaan... want deze mensen gaan allemaal mee...
Maar er komt toch wel altijd iemand staan kijken aan een stadhuis als er een trouw is... die mensen...geef je die iets of enkel handjes schudden??

Gr.
Tess

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 8:46:12

Ahzooo ..
Ja nu snap ik het! :-)
Misverstandje dan ..

Nee .. Ik zou gewoon handjes schudden..
Er zijn altijd van die kijklustigen die je niet kent ook .. die komen feliciteren :-s

En algemeen die die op het feest aanwezig zijn kun je bedankje geven ( op het feest dan )
Maar die aan het stadhuis verwachten dat niet hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...