Terug naar overzicht
Misschien toch een beetje tijd maken? Het is precies alsof jullie gewoon gehaast zijn, en enkel trouwen voor het papiertje en niet om te laten weten hoe graag jullie elkaar zien ...Precies zo van .. Teken teken .. Bedankt daag ?Iedereen z'n eigen manier van doen, maar dat zou ik toch niet echt willen.Eventueel kun je een soort van bedankje geven inderdaad, maar halsoverkop weggaan als er vrienden en collega's enzo zijn is niet echt netjes ..
Maar als je uit het stadhuis komt, dat we 'vieren' samen met +/- 50 personen en met deze mensen gaan we ook eten! Dus dat lijkt me niet echt hals over kop weggaan... want deze mensen gaan allemaal mee...Maar er komt toch wel altijd iemand staan kijken aan een stadhuis als er een trouw is... die mensen...geef je die iets of enkel handjes schudden??Gr.Tess
Ahzooo .. Ja nu snap ik het! :-)Misverstandje dan ..Nee .. Ik zou gewoon handjes schudden..Er zijn altijd van die kijklustigen die je niet kent ook .. die komen feliciteren :-sEn algemeen die die op het feest aanwezig zijn kun je bedankje geven ( op het feest dan )Maar die aan het stadhuis verwachten dat niet hoor.