Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50 dagen

16-7-2009 10:04:21
Hallo bruidjes !!
Vandaag nog exact 50 dagen tot onze trouw!!
Af en toe krijg ik al eens een stressmoment, maar ik geniet wel enorm van de voorbereidingen.
Vorige week de uitnodigingen verstuurd, en krijg vele reacties dat ze zo mooi zijn. Ben superblij met die leuke reacties!
Ik ben nog steeds bezig met de aankleding van de zaal op punt te brengen (in mijn hoofd dan he) en hiervoor alles te bestellen. Dat blijkt het moeilijkste van allemaal tot nu toe. Vooral omdat ik alles in dezelfde bruin/beige kleuren en tinten wil hebben.
Maar vanaf volgende week heb ik 3 weken vakantie, en kan ik alles tot in de puntjes definitief regelen.
Verder moet ik nog op zoek naar mijn lingerie, bruidsboeket, bedankjes voor bij buitenkomen van de kerk aan kindjes, enveloppedoos, kapsel,...

Groetjes
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 450

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik16-7-2009 10:35:40

Bij mij is het nog het dubbele. Vandaag nog 100 dagen.
Nog veel succes met de voorbereidingen.

groetjes
Vanessa
24/10/09

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 11:09:20

Hoi,

Voor ons is het twee weken verder dan voor jullie, de 19e...
Stressen doe ik (nog) niet en ben dat ook niet van plan.
Onze uitnodigingen liggen klaar om op te sturen, moet de enveloppen nog schrijven en efkes wachten want anders zijn ze te vroeg ;-)

En rest is zowat hetzelfde wat wij nog moeten doen...
Gisteren mijn juwelen gaan kiezen en volgende week eerste pas ;-))
Daarvoor begin ik dan wel wat zenuwen te krijgen...

Veel succes en geniet er nog van want ik denk dat eens DE dag er zal zijn hij zoooooo rap voorbij zal zijn en dan is voor ons een periode van 1,5 jaar afgesloten en zal voor mij toch wennen worden denk ik...
Tja, dan kijken we misschien uit naar iets anders ;-)

Groetjes

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 14:14:03

hoi
bij ons staat er vandaag ook precies 50 dagen op de teller! op naar 4 september!
ik moet ook nog een aantal dingen doen:
lint kopen, ballonnen kopen, lingerie, juwelen, enveloppedoos, kado getuigen/ouders/kindjes, gastenboek,...
Waar trouw jij?
groetjes!

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 14:17:08

wij trouwen in Zelzate.

En jij?

groetjes
05/09/2009

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 14:40:17

Hallo,

bij ons nog 58 dagen op te teller! We zijn volop bezig met onze uitnodigingen rond te brengen en de overige met de post te versturen. Vanavond het laatste deel nog schrijven. Het probleem is dat we van sommige mensen nog steeds niet zeker zijn of we ze nu voor het avondfeest vragen of voor het dansfeest. We hebben van beiden genoeg kaartjes besteld. Daarnaast moeten er zo nog een heleboel kleine zaken geregeld worden: kaars, bruidsuiker, gastenboek, lintjes auto's ... Onze mis is bijna klaar. We moeten enkel nog een welkomstwoord schrijven, onze beloften en het vergevingsmoment. Dan moeten we alle muziek nog wel samen op 1 cd zetten en nog wat kleine details. Nu de uitnodigingen verdeeld zijn, vind ik wel dat het heel dichtbij komt. Het begint nu precies pas allemaal 'echt' te worden. Soms overvalt mij wel eens de stress over wat er allemaal nog moet gebeuren, maar eens ik dan in gang ben geschoten, gaat het weer beter. Het probleem is dat mijn ventje te veel moet werken en niet de tijd heeft om mee te gaan naar winkels om dingen uit te zoeken en ik wil die dingen toch samen doen.

Allemaal nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!!!

Groetjes, Caroline 12/09/09

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 15:37:53

ik trouw in Hechtel-eksel

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 17:56:56

Hey Ariadne
Jij trouwt ook in Den Hof hé?
Ga jij nog veel extra tafel- en zaalversiering voorzien eigenlijk?
Ik wil het zelf zo sober mogelijk houden maar verder dan wegwerpcamera's en naamkaartjes kom ik niet.
Wat doe jij allemaal?
xxx

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 21:13:45

@Katrien,

nee hoor, wij trouwen niet in Den Hof, ik woon er wel vlakbij, maar wij hebben gekozen een zaal te huren en deze zelf aan te kleden.
groetjes
05/09/2009

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 10:50:33

Hey

wij trouwen ook op 5 sept. En zijn nu druk bezig met het misboekje. Lingerie voor mij is al in orde. Ik heb wel nog altijd geen 1e pas gedaan van kleed, dus daarvoor ben ik wel zenuwachtig. We moeten nog afspreken voor koets, dj en zaal en gemeente, ceremoniemeester. Als misboekje klaar is, moeten we ook nog eens bij pastoor, dus nog veel bezoekjes af te leggen! Mijn schoenen heb ik ook nog niet. Bedankjes kindjes hebben we ook nog niet, net als bruidsboeket, versieringen, make-up, tafelschikking en benoemen tafelnamen.

gr
Ann
5/9/2009

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 20:29:48

Oeps sorry Ariadne ;-)
Wij trouwen op 04/09/09.
Ben momenteel bezig met het versturen van de uitnodigingen. Het gaat supervlot vooruit dus ik denk zondag hiermee klaar te zijn. Er hebben zelfs verschillende mensen onmiddellijk hun komst bevestigd!
Heel binnenkort gaan we het bruidsboeketje kiezen.
Ik ga volgende week ook eens met zus op stap voor een gastenboek, naamkaartjes, snoepjes voor de kindjes, paraplu, lint, reserve kousen, etc Ik heb dan ook de 2e pas van mijn kleed.
Later ook nog eens een 2e proefkapsel.
Allé bruidjes, we zijn allemaal ongeveer met hetzelfde bezig nu het echt wel begint te korten!!
Dat is toch wel al wat geruststellend hé??
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...