Terug naar overzicht
Ik heb ook juist gebeld nr couture paule. Ik trouw 20 mei. Ze zeiden dat de nieuwe collectie nu binnenkomt, dus ze zeiden dat ik best een afspraak kon maken om in oktober/november langs te gaan. Ik ken enkele vriendinnen die er ook geweest zijn en ze waren heel tevreden. Ze vragen eerst wat je budget is en dat laten ze jurken van die prijzen zien...Groetjes, Isabelle
Heyken die winkel niet, maar wou gewoon even laten weten dat ik ook grote fan ben van het merk pronovias!GroetjesVicky
Hallode meeste pronovias jurken die ik heb gepast waren 1100-1300 Euro, maar je hebt er waarschijnlijk ook wel duurdere vermoed k .groetjesLien
Dag TizianaIk heb mijn kleedje ook bij Couture Paule gekocht. Het is wel van Linea Raffaeli. Ik ben SUPER content van hen! Vooral Els en Mimi zijn geweldige dames die je heel goed helpen.GroetjesSophie
Ik denk dat het er nogal van afhangt wie je verkoopster is. Ik ben daar ook eens gaan kijken, maar ze waren er zo onvriendelijk dat ik bijna onmiddellijk weer ben buitengegaan. mijn verkoopster had geen idee hoe ze zich aan mijn smaak moest aanpassen en wilde me voortdurend dingen opdringen (sluier, handschoenen,..). Mijn nicht heeft er haar jurk gekocht enkel omdat ze al precies wist welk kleed ze wilde, maar was ook niet te spreken over de service.Veel plezier in je zoektocht, An