Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 mei 2010

16-7-2009 12:31:10
Hallo bruidjes,

Voor mij is het vandaag van 289 daagjes ... nog vrij ver, maar toch al volop bezig met voorbereidingen. Wij trouwen volgend jaar op zaterdag 1 mei. Volgens sommige mensen nogal een rare datum omdat het tevens een feestdag is. Zijn er van jullie nog die trouwen op die dag ?

Groetjes !

Tina
1-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 456

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 12:34:20

hej hej,
de datum is echt niet belangrijk hoor, lijkt me wel oke. Mei is een mooie maand. Vergeet wel niet na te vragen of het gemeentehuis dan wel open is....
vele groetjes en geniet van de voorbereidingen!

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 13:18:47

wij trouwen een weekje later, op 7 mei :) Wij zijn ook al bezig met de voorbereidingen hoor. Van waar zijn jullie?

mijn eerste idee over 1 mei was ook "werkt het gemaantehuis/pastoor dan wel"?

Veel groetjes, en nog veel succes met de voorbereidingen :)

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 13:29:04

Wel, wij doen het wettelijk gedeelte de dag voordien, dus vrijdag 30 april. De pastoor was geen enkel probleem.
Wij zijn tevens van Duffel en jullie ?

Sofie

Meld misbruik16-7-2009 14:42:50

Wij trouwen 15 mei en bij ons zeiden ze ook "je zult niet in de kerk knn trouwen door de communies, de gemeente zal niet openzijn want de 13de is hemelvaart" maar allemaal geen probleem hoor
als jij je goed voelt bij die datum en de zaal is open why not? iedereen is sowieso thuis :-)

Sofie

Johan

Meld misbruik19-7-2009 9:00:28

het gemeentehuis zal zeker niet open zijn op 1 mei (dit is een wettelijke feestdag)
Je kan op voorhand burgerlijk trouwen en de viering/feest geven op 1 mei.
Johan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...