Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweede huwelijk

21-9-2005 10:22:25
na een echtscheiding, nieuwe vriend, trouwen volgend jaar voor de wet,wij willen het feest intiem houden met enkel onze ouders en getuigen maar nu zijn we bang dat onze broers en zussen dit ons kwalijk zullen nemen. zijn er nog mensen die voor de tweede maal huwen en op welke wijze?

anneke
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1153

heidi
6-5-2006
 Meld misbruik21-9-2005 10:27:31

ja ik trouw ook voor tweede maal maar eerste huwelijk was eigenlijk geen huwelijk ook snel weer gescheiden we zaten dus ook zo te denken welk feest maar gaan voor het avondfeest een zaal zelf huren met dj van familie en tot bepaald uur drank en hapjes van ons
den k dat de rest van je broers en zussen wel beetje begrip zullen hebben anders misschien drankje na het huwelijk zelf voor je gaat eten met je gezelschap ??xxx groetjes

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-9-2005 10:53:45

Hey,

wij trouwen een eerste keer, maar kunnen uit financiële overwegingen ook niet iedereen uitnodigen. Wij gaan op het eerstvolgende familiefeestje na onze trouw de aperitief geven, of een mooie taart... Zo heeft toch iedereen kunnen meegenieten.

Lieve

Ilse
1-9-2008
 Meld misbruik21-9-2005 11:44:34

Hey,

Mijn zus is ook getrouwd met enkel de ouders en de getuigen.
Ze heeft ons dan wel eens uitgenodigd voor een etentje thuis. Ze had die vooraf besproken met ons.
Bepaalde familieleden hebben hen dit wel kwalijk genomen maar het was hun beslissing. Ze voelden zich daar goed bij, ze zagen het niet zitten om een hele dag in de belangstelling te staan.
Ik denk dat je iets moet doen waar je je goed bij voelt en niet omdat de omgeving dat verwacht.

Groetjes

Ilse

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik21-9-2005 12:42:45

Hey,
Ik trouw ook voor de tweede keer, ik heb al twee kindjes uit mijn eertste huwelijk en samen hebben we nog een zoontje; Deze keer trouw ik met alles er op en eraan. De eerste keer was maar povertjes en mocht toen helemaal geen geld kosten ( van mijn ex intussen )%Mijn huidige vriend vind dat ik dit wel verdien en hij zelf ook natuurlijk. Voor hem is het tenslotte zijn eerste keer. Onze kids zien er ook echt naar uit. Wij hebben voor de suite een Amerikaanse schoolbus gehuurd, s'middags eten we broodjes met 25 personen en avondfeest is ongeveer 100 personen. Een grote familie hebben wij niet. Nu neem ik ook een echte trouwjurk, eetje van Rembo of Linea,... Moet volgende maand gaan rondzien. Ons misboekje is al zo goed als af.
Als er nog vraagjes zijn , laat ze maar horen.
Groetjes Cindy 24/06/2006

anja
17-8-2006
 Meld misbruik7-10-2005 23:44:22

Mijn vriend en ik zijn ook van plan om opnieuw te trouwen. We hebben allebei een huwelijk achter de rug met een feest met alles erop en eraan. Ik zou er graag toch een speciale dag van willen maken en een mooi kleed dragen. Mijn vriend zou het graag heel erg bescheiden houden maar ik vind dat er toch iets moet gebeuren op zo een dag. Hij vindt de aanwezigheid van andere mensen niet nodig op onze dag.Hoe moet zo een dag er dan gaan uitzien?
Ik vind dat je dan evengoed in je jeans naar het gemeentehuis kan gaan 9bij wijze van spreken) want je koopt toch geen jurk om ff aan te doen. Omdat we dit jaar gaan starten met onze bouw van ons huis, hebben we ook niet echt veel geld om uit te geven. We denken eraan om een klein tuinfeest te houden of zoiets. Iemand hier ervaring mee? Ik wil toch wel een klein feestje want dat hoort erbij.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...