Terug naar overzicht
hallo amai amai kan jij nu al niet slapen amai dat gaan stresse maanden voor u worden zenne, nee ik heb het nog niet ik denk er wel veel aan maar ik kan nog veel en goed slapen zenne tegen de datum zal ik ook minder slapen zenne maar das pas binnen 9 maand.grts cindy 10.06.2006
JA IK HEB DAT INDERDAAD NU AL EEN BANG DAT IK VANALLES VERGEET ZIJN MET HEEL VEEL MENSEN HOOP ALS IK DE ZAAL VASTGELEGD HEB DAT HET MINDER IS XXX
Hey,ik had dat ook, de eerste weken na mijn verloving. Ik liep te zweven, maar tegelijk kon de voorbereiding niet snel genoeg van start gaan en was ik ook bang dat alles mis zou lopen. Nu is dat al veel beter, ben ik rustig en kijk ik echt uit naar de dag, al duurt het ook nog veel te lang. Lieve
Hoi Heidi,Ik had dat ook, de eerste dagen na mijn verloving maar dat verdwijnt wel hoor. Bij mij was dat gedaan vanaf we de feestzaal hadden vastgelegd, toen viel er al heel wat stress af. dus geen paniek en vooral genieten van je verloving en voorbereidingen. Wij trouwen op 10.06.06Groetjes
Ja bij ons is het op dit moment nog 17 dagen te gaan en nu wordt het pas stressen.Neem je tijd om alles te doen en doe alles op je gemak.
Hey Heidi,gewoon een berichtje om je te laten weten dat wij op dezelfde dag trouwen!! Kunnen we samen aftellen...Bij ons ligt zo goed als alles vast. Enkel nog de kledij en de dingen die je niet op voorhand kan doen zoals uitnodigingen en zo. Heb jij al iets vastgelegd?Groetjes,Lindsay
hoi,nee nog ni zijn nu momenteel geschikte zaal aan het zoeken dan ben ik toch al wat geruster het is wel spannend he dezelfde dag amaai hartstikke leuk welgroetjes xxx
wij trouwen ook op 06 mei , zenuwen heb ik niet maar het houdt me wel bezig, wat gaan we juist doen , waar gaan we eten, met welke personen, het prijskaartje, enz, veel succes hé
hey anneke ,dat is dus waar ik me ook aan het af vragen ben allemaal heb misschien zojuist een zaal gevonden das al iets jij ook alvast veel succes x x
Ik heb er al drie jaar last van, en nu moet ik nog een half jaartje wachten... gisteren gaan passen voor een kleedje, ik was 's morgens al om 5u wakker, ik kan 's nachts wakker worden om die kleine mini-details, maar het is gewoon fijn, het is in elk geval vind ik toch het bewijs dat het je echt iets DOET!
Op 5 september heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd, en sindsdien slaap ik slecht. Doe ik niets anders dan nadenken van hoe en wat en waar. Zaal ligt al vast, fotograaf ook, datum ook ( 20/05/2006 ) en heb al gemeentehuis verwittigd. Ik zit zelfs al de uitnodigingen in elkaar te steken. Ruwe ideetjes nog maar, maar ja.. constant ben ik er mee bezig. IK WORD NOG ZOT
Je bent niet de enigste. Mijn vriend heeft mij te huwelijk gevraagd op 5/09/05. Ik heb onmiddellijk naar een geschikte datum gekeken. Zalen gezocht... Op 20/5/06 trouwen we. Zaal geboekt, gemeentehuis verwittigd, fotograaf geboekt, nu ben ik aan de uitnodigingen bezig. Deze nacht wakker geworden met een nieuw idee voor uitnodiging... IK WORD ER NOG GEK VAN. En ik denk dat het tot mei 2006 gaat duren vooraleer ik van de stress vanaf ben
Als jullie nu al gek worden van de zenuwen.. dat houden jullie nooit zo lang uit!1 tip: laat het op u komen en geniet er van, zou stom zijn om dat mooi moment te bederven door zenuwen hoor!Vanessa13 dagen getrouwd
hallohihihi ik weet het probeer het al wat meer te bedwingen lukt al wa