Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAAN JOKE !!!!!!!

21-9-2005 10:44:24
HOI JOKE.
HET IS HIER MET CINDY 10.06.2006. IK HEB GELZEN DAT JIJ BIJ FARAH LOVE BENT GEWEEST EN DAT JE DAAR U JURK HEBT GEKOCHT HE,MAAR IS HET EEN NIEUWE JURK OF NIET. EN OJA HEBBEN ZE DAAR OOK GROTE MATEN EN DOEN ZE DAAR OOK VERANDERINGEN AAN JE JURK ALS JE DAAR EEN KOOPT. EN HEBBEN ZE PER TOEVAL EEN SITE WANT IK VIN ER NIKS OVER

GRTS CINDY

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 401

Joke
20-5-2006
 Meld misbruik21-9-2005 18:58:00

Hey Cindy!
Mijn kleed is zeker een nieuw! en het wordt volledig op maat gemaakt, dus grote maten zal wel geen probleem zijn. Een site hebben ze niet. De winkel wordt open gehouden door moeder en dochter. je moet wel een afspraak hebben anders kan je er niet in. eind oktober, begin november (enkele weken aan een stuk) is het opendeur en dan kan je gelijk welke jurk in de winkel kopen voor 650 euro. ze verkopen er ook juweeltjes voor niet veel geld en ook lingerie. ik had enkele foto's mee van jurken die ik mooi vond en ik heb er maar drie aan gehad en ik was verkocht aan de eerste jurk (stijl linea raffaelli) maar ze hebben echt van romatisch met onderrok tot modern.

groetjes

Joke (20 mei 2006)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...