Terug naar overzicht
Hey Inneke,Wij hebben zaal Hof ten Bosse te Destelbergen, Gent. De huur van de zaal is gratis. We betalen 59€ pp voor receptie en tapas, voor-en hoofdgerecht en dessertbuffet. Voor de drank betalen we een forfait van 13€, daarvoor mag er tot 4u gedronken worden. Per gang kan er wel nog 1 à 2 € bijkomen ngl wat we kiezen. Succes!x kim
Zandberghoeve, Oedelem+/- 75€ pp all in: receptie, drank, eten, ... tot 4ureceptie alleen: 15€Dessertbuffet & drank tot 4u ( voor vrienden enzo ): 27€'k denk dat dit de gemiddelde prijzen zijn..
wij in salons ten roest te buggenhout en betalen 79euro de man all in tot.....mogen feesten tot we willen.met dessertenbuffet!36 euro de man vanaf dessertenbuffet all in drank enzoblijkbaar niet zo heel weinig als ik anderen hun bedrag lees....groetjes!!!!
Wij betalen in feestzaal Scala (Beveren) voor avondfeest all in tot 4u: €80 en voor het dessertenbuffet en dansfeest all in tot 4u: €40.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij betalen 69,5 euro. Alles in. eten, drank, dj, menukaarten,... van ontvangst tot 5u 's morgens. Den Eyck in Kasterlee. De nieuw prijzen liggen wel 10 euro hoger. groetjes, Carolina
Hallo,wij geven ons avondfeest in een restaurant ('t Hofke van Bazel). De eerste receptie kost me €25 per persoon, zit all in drank in en verschillende hapjes. Het avondfeest kost me €15 per persoon en is drinken all in. Qua diner kost elke persoon me bijna €100, dit is voor een 5-gangen menu incl drank!groetjes!
Zaal Familia in Nijlen:- all-in eten en drank tot 's morgens: 58 euro per persoon (buffetvorm met bbq en wok- dessertenbuffet en drank tot 's morgens: 28 euro per persoonWe zitten dus nog goed wat de prijs betreft als ik het hier nog leesKim
Wij hadden ons feest in de Zilvermeeuw in Mol (ook van groep Den Eyck in Kasterlee).Wij hadden een landenbuffet met drankforfait tot 03.00 u en dessertbuffet met ijstaart en rond middernacht nog zakjes friet en dat was 60 euro pp.GroetjesDebbie
De Bourgondiër - Diest:receptie met hapjekoud voorgerechtenbuffetwarm buffet met 4 soorten vlees en 4 soorten visDessertbuffet met kaasschotel en pronkgebakMiddernacht koud buffetDrank all in tot einde feestVoor dinergasten 67€/persoon Voor laatavondgasten 30€/persoonAlle dranken, huur zaal, tafeldecoratie, gebruik geluidsinstallatie is inbegrepen.
Wij hebben Kasteel Coninxdonck geboekt; het menu ligt nog niet vast maar we nemen wss het volgende:-champagnereceptie-voorgerecht-soep-hoofdgerecht-dessertenbuffet-drank inbegrepen en drankforfait voor 4 uurzal neerkomen op 80-90 euro per persoon all inInderdaad niet zo goedkoop als ik de anderen lees maar je kan ook andere formules nemen (schuimwijn, gewoon dessertbord ipv buffet) waar je op 60-70 euro per persoon uitkomtHangt er allemaal een beetje van af wat je wiltgroetjes Sofie15/05/10
wij hebben een schitterende spetterdende weddingparty gehouden in San Marco Villageprijzen varieren van seizoen tot seizoenmaar wij hadden voor €55 de persoon2bufetten + drank(wijn, bier en fris)+ koffie (met versnaperingen)+ dessertenbuffeten het was zalig :)xxx Stephaniealleenvanmij@live.be
wij hebben ons feest in Gasthof ter Venne te Langdorp. Zitten nu toch op 80 euro voor het avondfeest, met drank in. Maar verwacht dat het volgend jaar nog 5 euro per man duurder gaat zijn.Nathalie17/07/2010
Wij gingen naar kasteel carelshof.We hadden een voorgerecht: zeewolf, aspergesoep, sorbet, hoodfgerecht:parelhoen en dessertbuffet met taart dat bleef staan!!! dranken forfait eten en vanaf dansfeest forfaits van 6uren. per personen hadden we ongeveer net geen €80.