Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Den Eyck Kasterlee+DJ

16-7-2009 16:46:12
Hoi,
Ik had plaatste mijn bericht blijkbaar onder 'andere' wat natuurlijk niet juist is. ;)
Heeft er iemand ervaring met Den Eyck in Kasterlee? En met hun huisdj?

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2236

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 19:36:41

Nu staat het weer onder "andere"??? Daar kijk ik meestal niet naar hoor. De titel is het belangrijkste. Ik had al gereageerd in je vorig bericht. Zaterdag gaan we de tafelindeling bespreken en hebben we een afspraak met de dj. Ik heb er zelf nog geen feest meegemaakt maar hoor niets dan positieve dingen. In het begin hebben we efkes problemen gehad. We hebben onze datum vorige zomer vastgelegd en hadden prijzen gekregen nog van 2008. Ze hadden wel gezegd dat het in 2009 wat omhoog zou gaan. Maar toen ik in oktober de nieuwe prijslijst vroeg was dit niet een beetje gestegen maar met 11,5 per persoon voor hetgene wij wilden nemen. Uiteindelijk is alles goedgekomen, ze hebben hun prijs laten zakken zodat er nog maar 1,5 euro bijkwam. Dus als je nu de zaal vastlegt zeker naar de prijzen van 2010 vragen. Dan krijg je geen verrassingen. Voor de rest ben ik al zeer tevreden. Ik ben nogal ambetant geweest met de menu. Die is misschien wel 10 keer aangepast. Maar dat is allemaal geen probleem.
Zijn jullie al een kijkje gaan nemen? Ik vind de Schuur waardat de ontvangst gebeurt ook een pluspunt. In andere zalen is dit dikwijls maar een kamertje naast de zaal waardat iedereen bijeen geprakt staat.

groetjes, Carolina

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik16-7-2009 21:31:43

Een trouwfeest in Den Eyck is gewoon van begin tot einde 'af'!! Echt alles tip top in orde, prima service en huis DJ is ook héél goed!

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-7-2009 12:01:03

Hoi Carolina,
Hoeveel personen heb jij voor receptie en avondfeest? De schuur was nl pas beschikbaar vanaf 120 personen, maar mss dat
we hem dan toch krijgen voor receptie en of ontvangst...
Jullie nemen een menu?
Ik twijfel tussen een menu en een walking dinner (de eerste)...
Gelukkig hebben we nog even tijd ;)
Mag ik mss je e-mailadres? Mss dat je mij dan je ervaringen na het feest kan doorgeven?

Groetjes

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-7-2009 12:02:27

Hoi Debbie,

Heb je er zelf al een feest meegemaakt?
Tja ik kan niet meer volgen... Sommigen zeggen dat de DJ niet goed was en anderen zijn vol lof... Nu smaken en stijlen verschillen maar er is toch een serieuze weg tussen 'heel slecht' en 'heel goed'. :p

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 15:54:32

Carolina.Stappaerts@telenet.be

Wij hadden een 2OO man uitgenodigd maar er zijn er bijna 60 afgevallen. We zitten wel in het laatste weekend van het bouwverlof. Bijna iedereen die niet komt is nog op reis.
Wij hebben een menu. Hebben lang getwijfelt tussen buffet en menu. Maar mijn ventje is niet zo voor buffetten. Hij vind dit te veel geloop. Een walking dinner zou dan voor ons al helemaal niks zijn. Als je wil kan ik onze menu wel doorsturen. Wij hebben wel een all-in formule. (allé, nog net: 143 man, min. 130 personen nodig voor all-in, begon al schrik te krijgen met die afzeggingen.) Hebben jullie de zaal al vastgelegd? Bij ons gebeurt de ontvangst in de schuur (receptie hebben wij niet) en het feest in de hoe noemt dat allemaal, beuk, doornboom en nog iets.

groetjes, Carolina

Johan

Meld misbruik19-7-2009 8:58:02

het kan gebeuren (daarom niet bij Den Eyck) dat je een DJ bestelt en dat hij toezegt; maar uiteindelijk een helper doorstuurt, een medewerker of iets dergelijks. Vandaar dat er verschil kan zijn in de interpretatie: de DJ als opperbest en de medewerker die dan wel kan tegenvallen. Dit is misschien de reden van verschil in appreciatie!

Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik11-8-2009 8:20:38

Wij zijn op 11/7/9 getrouwd en hadden ons feest in Den Eyck in Kasterlee. Niks dan lof hierover! Het was een superfeest! Tot in de puntjes verzorgd! Wij hebben op voorhand 12 feestzalen bezocht (en waren op voorhand ook al naar heel wat trouwfeesten op verschillende plaatsen geweest) en waren heel blij dat we voor Den Eyck gekozen hebben. Het is een prachtige locatie, de zaakvoerder is een hele fijne man die mij goed op mijn gemak kon stellen, er is een hele mooie receptieruimte (want we konden niet in de tuin door de regen), het eten was enorm lekker, heel vriendelijk personeel, en de huisdj is erg goed, de dansvloer stond constant vol!!

Groetjes,
Kelly (11/7/2009)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...