Terug naar overzicht
Hoi Sandra,wij hebben ons feest daar 3 weken geleden gedaan en ik kan er niets dan goed over zeggen.drank en hapjes tijdens de receptie waren overvloedig. veel gasten hebben mij gezegd dat ze niet 5 minuten voor of achter hun konden kijken zonder dat men al hun glas had bijgevuld of nieuwe hapjes had aangeboden. tijdens de diner was het eten heerlijk, maar met kok als felix alen is dat ook moeilijk anders hé ;)De parade van nagerechten was ook heel spectaculair. Ik zou echt niet twijfelen en mijn feest daar opnieuw doen. Groetjes,Nathalie
Dag Sandra,Ik kan alleen maar beamen wat Nathalie hieronder al verteld heeft. Wij hebben 6 weken geleden ons feest gegeven in Hof te Rhode en waren gewoonweg in de wolken met de bediening, het eten, de vriendelijkheid van het personeel, ...Ik zou zeggen: niet twijfelen! :-)Groetjes,Ruth
Zowel mijn nicht als schoonzus hebben hun trouwfeest daar gegeven en het is echt "af daar.....en er wordt zeer gul bijgeschonken!Echt een aanrader!
Hallo,Ik ben zo blij al deze positieve reacties te lezen want over exact 4 weken doen wij daar ons trouwfeest! We kijken er enorm naar uit. We zijn 2 weken geleden onze menu gaan bespreken en hebben er een heel goed gevoel bij. We twijfelen er geen seconde aan dat alles daar goed zal verlopen! We zijn benieuwd!Groetjes,Ellen
Wij zijn daar naar een feest geweest en vonden het echt af! Het eten is zeer lekker! We hebben ook zelf geïnformeerd naar deze zaal en er toch niet voor gekozen omdat er meerdere feesten tegelijk kunnen plaatsvinden. Een detail. Lassaut in Holsbeek, niet zover van Schaffen is ook echt een voltreffer.GroetjesPetra11/07/09
Hoi Petra,even een kleine reactie, als je feest groot genoeg is kunnen er geen twee feesten plaatsvinden in hof te rhode en vanaf 70 man is daar ongeveer groot genoeg voorgroetjes,Nathalie
Hallo,wij zijn eergisteren getrouwd in Hof te Rhode en het was fantastisch! Het aperitief ging door in de tuin (gelukkig geen spatje regen gevallen die dag) en daarna hadden wij een menu met bediening aan tafel. het was heel erg lekker en er werd ruim voldoende bijbediend van alles. Alles is ook heel professioneel verlopen en de bediening was uitstekend. Wij zijn nu nog aan het nagenieten. Ook de DJ verdient een pluim! Ik had wat schrik voor een lege dansvloer, maar die is niet leeg geweest. Hij luistert echt naar wat je zelf graag wil.Echt een aanrader!groetjes, Han