Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe zeg je.....

16-7-2009 22:43:31
Ik ben thuisverpleegkundige en sommige pt nodig ik uit voor de receptie, andere dan weer niet maar krijgen wel een kaart met uitnodiging tot de misviering en het melden dat we gaan trouwen.
Als cadeautip staat er een envelopje op onze kaart maar zeker bij de mensen die we enkel uitnodigingen voor de misviering zitten er ook mensen die het niet zo breed hebben, daarom zou ik bij deze graag een kaartje willen bijsteken met een ludiek tekstje dat ze echt geen geld mogen/moeten geven!! Wie kan me helpen met het maken van zo'n tekstje??

Alvast bedankt
Laurence

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1032

tami
26-6-2010
 Meld misbruik17-7-2009 0:40:35

Beste Laurence,

je zou het zo kunnen formuleren :

Breng aub géén kado mee maar slechts Uw glimlach want dat is voor ons het mooiste dat U ons kan schenken.

Kan je hier wat mee doen ?
Groetjes

Sofie

Meld misbruik17-7-2009 7:52:23

U hoeft niet aan een cadeautje te denken
uw aanwezigheid is veel beter dan geschenken

zoiets :-) als je er graag een rijmpje inwil

Sophie

Meld misbruik17-7-2009 14:39:40

Hey Laurence

Je kan er ook gewoon niets opzetten.
Ik zou persoonlijk gewoon viering en plaats op de kaart zetten.
Soms met een tekstje kan het bij de mensen

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 18:57:08

Het probleem is dat al mijn kaarten gedrukt zijn met een envelopje op dus als ik er niets bijschrijf of bij zeg gaan ze zich misschien verplicht voelen om iets te geven!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 20:48:47

gewoon stilletjes zo laten.

groetjes, Carolina

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik19-7-2009 14:09:30