Terug naar overzicht
Beste Laurence,je zou het zo kunnen formuleren : Breng aub géén kado mee maar slechts Uw glimlach want dat is voor ons het mooiste dat U ons kan schenken.Kan je hier wat mee doen ?Groetjes
U hoeft niet aan een cadeautje te denkenuw aanwezigheid is veel beter dan geschenkenzoiets :-) als je er graag een rijmpje inwil
Hey LaurenceJe kan er ook gewoon niets opzetten.Ik zou persoonlijk gewoon viering en plaats op de kaart zetten.Soms met een tekstje kan het bij de mensen
Het probleem is dat al mijn kaarten gedrukt zijn met een envelopje op dus als ik er niets bijschrijf of bij zeg gaan ze zich misschien verplicht voelen om iets te geven!
gewoon stilletjes zo laten. groetjes, Carolina
Ik ben ook thuisverpleegkundige heb ook de vaste patiënten uitgenodigd op de receptie. Andere mensen dan weer niet zoals patiënten die pas nieuw zijn, waar je geen band mee hebt of psychiatrische patiënten. Die mensen geef ik ook geen uitnoidiging. Hoe zou jezelf zijn als je uitgenodigd wordt om naar een huwelijk te gaan kijken en niet naar de receptie mag komen. En zeker als je dan een enveloppe teken erop zet vind ik ook heel ongepast want mensen gaan echt niet met lege handen komen en voelen zich ook verplicht om iets te geven.