Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebels, stress en slapeloze nachten

17-7-2009 10:15:38
Heykes allemaal,

Ik was al een hele tijd bezig over trouwen en kindjes, maar tot nu hield mijn vriend altijd de boot af. Zondag vroeg ik hem in een zotte bui ineens of we volgend jaar niet iets speciaals zouden doen... Het was er uit voor ik het wist en eigenlijk had ik totaal niet verwacht dat hij iets zou zeggen. En ineens zei hij ja dat zouden we kunnen doen. Dus dan hebben we ineens beslist dat we volgend jaar gingen trouwen (totaal niet romantisch I know, maar hij gaat wel nog iets speciaals plannen om het mij mooi te vragen..)

Nu wist ik wel dat je voor een feestzaal op tijd moet beginnen zoeken, zeker als je in de zomer wil trouwen... Dus deze week heel veel mails gestuurd, gebeld,... De eerste nacht heb ik totaal niet geslapen omdat ik gewoon niet kon geloven dat we gingen trouwen. En de laatste dagen slaap ik niet omdat ik zo aan het stressen ben voor een zaal. We hadden dan een WAW zaal gevonden maarja er was niet veel keuze meer voor datum. Dus heb ik dan maar direct een optie genomen op die zaal ook al gaan we ze pas vanavond gaan bekijken. Nu was het nog stressen om te zien of op het stadhuis nog een plaatsje vrij was en ook daar bleek er gelukkig geen probleem te zijn.

Nu dus de zalen eens gaan bekijken en dan hebben we hopelijk tegen eind deze maand een datum en zaal :-)

Heeft iedereen zo een stress gehad die eerste dagen?? Als ik nu al zo stress wat gaat dat dan volgend jaar niet zijn de week voor we trouwen... Ik denk dat ik dan wel een slaappilletje zal kunnen gebruiken :-)

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 479

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik17-7-2009 10:30:21

Hey Ellen,

Ik was ook helemaal wild de eerste dagen (weken?). Het mindert wel hoor, maar helemaal weg gaat het bij mij niet en het is nog 302 dagen. IK ben er toch elke dag mee bezig. Had ook al snel een zaal en heb een kleine maand geleden mijn trouwkleed gevonden!! Probeer er van te genieten en een dikke proficiat!

Groetjes
Katrien

Ellen

Meld misbruik17-7-2009 10:31:54

Hey Katrien,

Genieten doe ik zeker wel :-)
Maar zal toch blij zijn als de datum, zaal en fotograaf vastliggen...

Wanneer en waar trouwen jullie?

Groetjes Ellen

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 10:47:24

Hallo,

Eerst en vooral: proficiat!
Wij hebben een 5tal maanden geleden beslist om te trouwen, en bij ons waar ook de eerste weken de meest stressvolle moet ik zeggen. Door maar 6 maanden te hebben om alles te plannen moesten de grote zaken zoals een zaal, fotograaf, vervoer, en een kleed direct beslist worden. Nadien is de stress bij mij wel verminderd, met nu nog 42 dagen (!) voor de boeg, ben ik momenteel nog vrij rustig hoor.
Veel succes nog met de voorbereidingen.
Tine
28/08

Sofie

Meld misbruik17-7-2009 11:00:58

Hey Ellen!

Ik was er de eerste weken ook heel veel mee bezig maar dat is gezonde stress hoor
Eens de zaal vastligt heb je een datum en zul je veel geruster zijn
Ik heb nu de zaal, het gemeente, de kerk, de fotograaf en de DJ vastgelegd dus nu kan ik wel even uitrusten :-)
Ik heb wel al zin om naar een kleed te gaan kijken maar ik denk dat ik nog een beetje ga wachten tot september (nieuwe collectie)

Succes met de voorbereidingen!
Sofie
15/05/10

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik17-7-2009 12:56:47

Hey,
ik was in het begin ook dolenthousiast, en toen was mijn vriend nog even enthousiast. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder, alles is in orde (we trouwen 1 augustus) en eigenlijk ben ik nog helemaal niet zenuwachtig. Ik ben al sinds vorige zomer vanalles aan het maken: 'k heb onze uitnodigingen zelf gemaakt, een enveloppendoos, onze misboekjes, de menu's enz. dus eigenlijk ben ik constant bezig geweest tot nu. Deze week nog wat kleinigheden afgewerkt (staandertjes gemaakt voor onze menu's want anders konden ze niet recht staan op de tafels) en dat is het. Volgende week ga ik nog "boompjes" maken om aan onze voordeur te zetten en dan kunnen we helemaal beginnen aftellen :-) Hopelijk blijf ik even kalm als ik nu ben, maar als alles geregeld is dan kan er niet veel meer verkeerd lopen he.
Ik merk wel dat ik anderhalf jaar over niet veel anders praatte dan over onze trouw dus ik vermoed dat iedereen blij zal zijn als het achter de rug is ;-)
Groetjes en geniet maar van de voorbereidingen! Dat op zich is ook al plezant vind ik!
Inge (1/8/09)

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik17-7-2009 12:57:22

Hey Ellen,

Bij mij hetzelfde verhaal als van Sofie!

Wendy
12/06/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...