Terug naar overzicht
Hey Ellen,Ik was ook helemaal wild de eerste dagen (weken?). Het mindert wel hoor, maar helemaal weg gaat het bij mij niet en het is nog 302 dagen. IK ben er toch elke dag mee bezig. Had ook al snel een zaal en heb een kleine maand geleden mijn trouwkleed gevonden!! Probeer er van te genieten en een dikke proficiat!Groetjes Katrien
Hey Katrien,Genieten doe ik zeker wel :-)Maar zal toch blij zijn als de datum, zaal en fotograaf vastliggen...Wanneer en waar trouwen jullie?Groetjes Ellen
Hallo,Eerst en vooral: proficiat!Wij hebben een 5tal maanden geleden beslist om te trouwen, en bij ons waar ook de eerste weken de meest stressvolle moet ik zeggen. Door maar 6 maanden te hebben om alles te plannen moesten de grote zaken zoals een zaal, fotograaf, vervoer, en een kleed direct beslist worden. Nadien is de stress bij mij wel verminderd, met nu nog 42 dagen (!) voor de boeg, ben ik momenteel nog vrij rustig hoor.Veel succes nog met de voorbereidingen.Tine28/08
Hey Ellen!Ik was er de eerste weken ook heel veel mee bezig maar dat is gezonde stress hoorEens de zaal vastligt heb je een datum en zul je veel geruster zijnIk heb nu de zaal, het gemeente, de kerk, de fotograaf en de DJ vastgelegd dus nu kan ik wel even uitrusten :-)Ik heb wel al zin om naar een kleed te gaan kijken maar ik denk dat ik nog een beetje ga wachten tot september (nieuwe collectie)Succes met de voorbereidingen!Sofie15/05/10
Hey,ik was in het begin ook dolenthousiast, en toen was mijn vriend nog even enthousiast. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder, alles is in orde (we trouwen 1 augustus) en eigenlijk ben ik nog helemaal niet zenuwachtig. Ik ben al sinds vorige zomer vanalles aan het maken: 'k heb onze uitnodigingen zelf gemaakt, een enveloppendoos, onze misboekjes, de menu's enz. dus eigenlijk ben ik constant bezig geweest tot nu. Deze week nog wat kleinigheden afgewerkt (staandertjes gemaakt voor onze menu's want anders konden ze niet recht staan op de tafels) en dat is het. Volgende week ga ik nog "boompjes" maken om aan onze voordeur te zetten en dan kunnen we helemaal beginnen aftellen :-) Hopelijk blijf ik even kalm als ik nu ben, maar als alles geregeld is dan kan er niet veel meer verkeerd lopen he.Ik merk wel dat ik anderhalf jaar over niet veel anders praatte dan over onze trouw dus ik vermoed dat iedereen blij zal zijn als het achter de rug is ;-)Groetjes en geniet maar van de voorbereidingen! Dat op zich is ook al plezant vind ik!Inge (1/8/09)
Hey Ellen,Bij mij hetzelfde verhaal als van Sofie!Wendy12/06/2010