Nu Online
Momenteel zijn er 569 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst bellenblaasjes

17-7-2009 11:13:43
Heyla,
We zijn volop bezig met onze misboekjes en zitten met nog een probleempje.. Kunnen jullie ons helpen??
We gaan dus per koppel een bellenblaasje geven, aangezien er geen rijst mag aan de kerk.
Graag hadden we dus achteraan in ons misboekje een versje geplaatst dat het de bedoeling is dat ze belletjes blazen en geen rijst werpen ..

Iemand creatief idee ???
Onze inspiratie is zoek ..

Lindsey
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 422

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 20:44:01

Wij hebben ook bellenblaasjes maar geen tekstje voorzien. Dit is wel meteen duidelijk als ze zoiets in hun handen krijgen.

groetjes, Carolina

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik18-7-2009 9:32:23

Hallo

wij gaan ook bellenblazers geven. dat is nog een goed gedacht om daar iets op te zetten...
ik vermoed dat er wel sites bestaan hoor met dat soort tekstjes....ik zoek het eens uit en laat je desnoods iets weten
tot later
Isabel
12-12-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...